• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج اعزام و پذیرش بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر در فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان بازدید مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از پروژه های در حال اجرای فرودگاه شهدای ایرانشهر ماجرای آتش‌سوزی انبار لوازم موتورسیکلت چه بود؟ درخشش تیم اعزامی کهگیلویه و بویراحمد در جام رسانه امید : تیم اعزامی کهگیلویه و بویراحمد مقام برتر جام رسانه امید را کسب کرد بازارچه‌های فروش نوروزی پیرامون تخت جمشید ساماندهی می‌شود برگزاری فراخوان «طراحی تمبر یادبود تقارن نوروز ۱۴۰۳با ماه مبارک رمضان» سند تحول استان سیستان و بلوچستان تدوین و اجرایی می شود دستور رئیس‌جمهور برای اصلاح یک رویه ناعادلانه در پرداخت تسهیلات بانکی «گالری عکس مشاهیر تئاتر ایران» افتتاح شد آغاز طرح تشدید نظارتی ویژه بازگشایی مدارس/ شهروندان هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند مبارزه با آفت سرخوطومی حنایی خرما در سطح ۶۹۰ هکتار از نخلستان های زاهدان

5
کشف بیش از 88کیلو تریاک در محور یاسوج به شیراز

– رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی تیبا در محور شیراز- یاسوج خبر داد.

  • کد خبر : 38005
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور " شیراز- یاسوج" ایست و بازرسی دائر کردند

کشف بیش از ۸۸ کیلو تریاک در محور شیراز- یاسوج

– رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی تیبا در محور شیراز- یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ “ایرج بختیاری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور های مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ” شیراز- یاسوج” ایست و بازرسی دائر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودرو های عبوری محور یاد شده به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و تیبا مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

بختیاری تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که خودروی پژو ۴۰۵ اسکورت مواد مخدر بوده و مأموران در بازرسی از خودروی تیبا ۸۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این راستا ۳ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

https://eitaa.com/policekb

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.