• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

راهکارهای افزایش همکاری های اداره کل ثبت احوال استان فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد

  • کد خبر : 34529
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
راهکارهای افزایش همکاری های اداره کل ثبت احوال استان فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد
فارس_ مدیر کل ثبت احوال استان فارس با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دیدار کرد.

گیتی آنلاین_ در دیدار مدیر کل ثبت احوال استان فارس با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهکارهای افزایش همکاری های اداره کل ثبت احوال استان فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

رییس دانشگاه با اشاره به همکاری بیش از پیش دو مجموعه از سال های گذشته، به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و افزود: در این راستا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با راه اندازی قرارگاه جوانی جمعیت و برگزاری جلسات مستمر و منظم، دستاوردهای مطلوبی را به همراه داشته است.

دکتر «سید وحید حسینی» همچنین به توانمندی بالا و ابتکار مجموعه دانشگاه در راه اندازی و استفاده از سامانه های الکترونیکی در حوزه های مختلف، آمادگی دانشگاه را برای همکاری در ثبت موالید جدید با استفاده از سامانه های الکترونیک برای همکاری بیشتر با ثبت احوال استان فارس اعلام کرد.

او ادامه داد: دانشگاه می تواند برای جمع آوری اطلاعات موالید جدید در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، از ظرفیت اداره کل ثبت احوال استان در راستای برنامه ریزی بهتر در تحقق اهداف جوانی جمعیت استفاده کند.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات این اداره در شیراز و شهرستان های استان، گفت: در هفت ماه نخست سال جاری، ۳۲ هزار و ۷۲۰ نوزاد در استان متولد شدند که از این تعداد، بیش از ۱۶ هزار و ۸۱۸ تولد مربوط به شهر شیراز بوده است.

«سید عباس هاشمی» اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش همکاران در ثبت احوال استان، بیش از ۹۹ درصد از موالید جدید، در مهلت قانونی (کمتر از ۱۵ روز) شناسنامه دار می شوند.

او ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ثبت گواهی ولادت و فوت به صورت الکترونیکی باشیم که این امر در روند اقدامات ثبت احوال استان در راستای صدور به موقع گواهی های ولادت بسیار موثر است.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، آمادگی خود را برای افزایش همکاری ها با دانشگاه اعلام کرد.

دیدار مدیر کل ثبت احوال استان فارس با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح روز یازدهم آبان سال ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.