• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

روستاهای شهرستان شیراز و کارکردهای توسعه و محرومیت زدایی

  • کد خبر : 26104
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
روستاهای شهرستان شیراز و کارکردهای توسعه و محرومیت زدایی
فارس_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز با بررسی مسائل و مشکلات، مسکن روستایی وعمران روستایی در برخی از روستاهای این شهرستان رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی را بررسی کرد و اذعان داشت: این مناطق میزبان شریف ترین اقشار اجتماع است و روستاییان با سکونت در روستا و حفظ جمعیت آن در عمران و آبادانی میهن اسلامی نقش بسزایی دارند.

گیتی آنلاین_ محسن ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز در بازدید از روستای ماصرم علیا از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز که با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا و جعفری معاون فنی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز صورت گرفت ، تداوم عمران و توسعه را از خواست های اصلی روستاییان دانست.

وی همچنین در بازدید از طرح بهسازی واجرای طرح هادی روستای گردخون شیراز اظهار داشت: اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستای گردخون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز درحال اجراست و اعتبار اجرای طرح هادی روستای گردخون ۱۰ هزار میلیون ریال است که از محل اعتباات ملی تامین شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: هم اکنون اجرای لایه اساس این روستا توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی شیراز درحال اجراست.

ابراهیمی در ادامه از بهسازی واجرای طرح هادی روستای بنگر در این شهرستان دیدن کرد و گفت: بهسازی واجرای طرح هادی روستای بنگر از توابع دهستان کهمره سرخی بخش ارژن شهرستان شیراز درحال اجراست ، اعتبار اجرای طرح هادی و بهسازی روستای بنگر ۱۰ هزار میلیون ریال است که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26104

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.