• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3
فرماندار کوار:

روستاییان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند ، گسترش عرصه خدمت به روستاها یک اولویت برای مدیران است

  • کد خبر : 41601
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
روستاییان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند ، گسترش عرصه خدمت به روستاها یک اولویت برای مدیران است
فارس_ سعید خانی فرماندار شهرستان کوار به اتفاق مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان کوار از روستاهای قصیرا و آباده آبگرم بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات این روستاها گفت: روستاییان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند ، گسترش عرصه خدمت به روستاها یک اولویت برای مدیران است.

گیتی آنلاین_ خانی در این بازدید که بهنام ناهید معاونت عمرانی فرمانداری ، عبدی بخشدار بخش مرکزی ، دهیار و شوراهای اسلامی روستاها نیز حضور داشتند با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن و دیدار با مردم و اهالی روستاهای مذکور در راستای برطرف شدن مشکلات اهالی این روستاها که در حوزه فعالیت بنیاد مسکن می باشد دستوراتی صادر کرد.

فرماندار شهرستان کوار خاطر نشان کرد: حریم روستا عرصه‌ای برای توسعه طرح‌های هادی و ایجاد امکان برای واگذاری زمین به روستاییان در چارچوب قانونی است و باید رعایت شود.

فرماندار کوار ، ادامه داد: بنیاد مسکن در طول سالهای گذشته خدمات ارزشمندی برای تامین مسکن نیازمندان در این شهرستان انجام داده است.

به گفته وی برنامه‌های مسکن بخش جدایی‌ناپذیر سیاست‌های اقتصادی است. بازار مسکن زمانی دچار بحران و شرایط پیچیده می‌شود که متولیان حوزه مسکن و سیاستگذاران برای آن استراتژی و سازوکار مشخص و صحیحی نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران ادارات مرتبط خواست با بررسی تقاضاهای مطرح شده در حوزه تسهیلات و ارائه گزارش به فرمانداری با هماهنگی مدیران نسبت به رفع نواقص در تشکیل پرونده های بانکی در اسرع وقت اقدام نمایند.

مصطفی ایوبی مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار هم گزارش جامعی از جذب اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی شهرستان کوار ابلاغی به بانکها شهرستان ارائه داد و خواستار همکاری بیشتر بانکها جهت جذب کامل این اعتبارات گردید.

ایوبی در ادامه اظهار داشت: بنیاد مسکن در روستاها متولی توسعه و محرومیت زدایی است و پاسخگوی مسایل و مشکلاتی که دراین عرصه وجود دارد ، در عین حال دستگاههای اجرایی نباید بدون هماهنگی با یكد یگر و بدون توجه به نيازهای واقعی و اولویت دار روستایيان اقدام به طراحی و اجرای طرحهای خود کنند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار فارس افزود: وجود ارزیابی ميدانی از عملكرد و اثربخشی طرحهای عمران روستایی زمینه را برای ماندگاری روستاییان فراهم کرده است هر لحظه تأخير در سازماندهی امور توسعه روستایی هزینه ها را افزایش خواهد داد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41601

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.