• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

روستای ابوالوردی شهرستان پاسارگاد و رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی

  • کد خبر : 52824
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
روستای ابوالوردی شهرستان پاسارگاد و رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی
فارس_ اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت روستای ابوالوردی شهرستان پاسارگاد با مساحت ۵۰۰۰مترمربع از محل اعتبارات بند " الف" ،قیر مشارکتی و اعتبارات دهیاری ها کلید خورد.

گیتی آنلاین_ محمدجواد آرایش مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پاسارگاد اجرای این طرح را در راستای کاهش مهاجرت ها و افزایش انگیزه ماندگاری در این روستاها دانست.

آرایش با ارائه گزارشی از روند توسعه روستایی در این شهرستان ادامه داد: در راستای توسعه روستاها نیز موضوع تملک اراضی در روستاهای شهرستان پاسارگاد دنبال شده بطوریکه در سال های گذشته ۶ هکتار و در سال های قبل از حدود ۲۲۵ هکتار زمین در این شهرستان تملک شده است.

این مقام مسوول همچنین صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری در این شهرستان را عاملی برای قانونمند شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی و هویت بخشی به املاک دانست و گفت: با تعاملی که با ثبت و ادارات ذیربط به وجود آمده است تعداد اسناد صادرشده در سال گذشته به ۱۱۳ جلد رسید ،که ۱۰۸ جلد آن سند روستایی بوده است ، همچنین تعداد اسناد روستایی وشهری صادرشده از ابتدا تا پایا ن سال ۹۵ در این شهرستان یک هزار ۷۰۰ جلد بوده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پاسارگاد همچنین اجرای طرح‌های هادی و توسعه روستایی را موجب کاهش محرومیت ها و تحول در چهره روستاها دانست و گفت: در سال گذشته این طرح ها در دو روستا به اجرا در آمده و در سالهای گذشته نیز ۱۳ طرح هادی در روستاهای مختلف اجرا شده است ، در زمینه تهیه طرح هادی هم در سال گذشته برای سه روستا و از ابتدا تا کنون برای ۲۴ روستای این شهرستان طرح هادی تهیه شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52824

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.