• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
توحید رستمی:

رویکرد اصلی بسیج دانشجویی تربیتی است 

  • کد خبر : 23969
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
رویکرد اصلی بسیج دانشجویی تربیتی است 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: رویکرد اصلی بسیج دانشجویی تربیتی بوده و اصالت آن نیروی انسانی می باشد که برتمامی فعالیت های بسیج دانشجویی اولویت دارد .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، توحید رستمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان ، اظهار داشت: دو ویژگی روحیه جهادی و انقلابی و اخلاص در عمل بسیجیان موجب اثر بخشی در کارها است ، همچنین بر اساس آیات قرآن اگر در راه خداوند جهاد کنیم ، خداوند راه را به ما نشان می دهد و میتوانیم چشم امید به هدایت و نصرت خداوند داشته باشیم .

 

در ادامه رستمی به فراز هایی از فرمان تاریخی حضرت امام ( ره) اشاره که بسیج مدرسه عشق است ، پای این دفتر عشق را شاهدان و شهیدان گمنام امضا کرده اند .

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بیان کرد : یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجویی و طلاب است و ما باید به فکر حکومت بزرگ جهان اسلام باشیم ، افق دید حضرت امام ( ره) جهانی بود و این افق جهانی را از نهاد علم تعقیب می کردند و امروز بسیج دانشجویی و بسیج طلاب باید پیشرفت علمی را سر لوحه خود قرار دهند .

 

توحید رستمی بیان کرد: دشمن می داند در جنگ سخت نمی تواند کاری از پیش ببرد و تمام توان خود را در جنگ نرم گذاشته است و پیشانی این جنگ نرم دانشگاه و قشر دانشجو است و دانشجو باید هشیار باشد و دربرابر این نقشه و هجمه ها برنامه داشته باشد .

 

رستمی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی هایشان اشاره کرد ماموریت های بسیج دانشجویی در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی نقش آفرینی تخصصی مانند راهیان نور ، اردوی جهادی هسته های محله محور ، اظهار داشت: وظیفه بسیج دانشجویی دفاع از انقلاب و اسلام در دانشگاه است ، همچنین استفاده از دانشگاه به عنوان یک مجموعه فرهنگی و سپاه به عنوان یک فرصت برای صیانت و تقویت روحیه جهادی و نهاد مقاومت انقلابی و شجاعت برای پیشبرد اهداف تشکیلاتی بسیج دانشجویی میتوان نام برد .

 

توحید رستمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ، بسیج دانشجویی را فراجناحی دانست و مبنای اصلی فعالیت آن را انقلابی بودن عنوان کرد و خاطر نشان شد: رویکرد اصلی بسیج دانشجویی تربیتی بوده و اصالت آن نیروی انسانی می باشد که برتمامی فعالیت های بسیج دانشجویی اولویت دارد ، همچنین انتظار از مسئولین و اساتید انقلابی این است که جریان سازی کنند و جریان غالب و رایج انقلابی و اسلامی باشد .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23969

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.