• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

ساخت ۵۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در سلماس

  • کد خبر : 38495
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
ساخت ۵۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در سلماس
فرماندار شهرستان سلماس از ساخت ۵۵ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

ذبیح الله کاظمی فرماندار سلماس در حاشیه بازدید از پروژه ساخت یکی از مساکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از برکات و رویش های این نظام و انقلاب بوده و در سطح کشور منشأ خیر و برکات زیادی است و خوشبختانه در شهرستان سلماس نیز اتفاقات خوبی توسط کمیته امداد رقم خورده است.

کاظمی عنوان کرد: منازل مورد هدف عمدتاً در روستاهای محروم و مرزی بخش کوهسار شهرستان مدنظر قرار گرفته اند.

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۵ واحد مسکونی مددجویان را با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شد.

ذبیح الله کاظمی افزود: سپاه پاسداران و بنیاد مسکن سلماس نیز در این راستا همکاری خوبی با کمیته امداد داشته اند و همچنین بدین منظور ۶۰ نفر مددجو جهت اخذ انشعاب‌های آب، برق و تلفن رایگان به خانه‌هایشان به دستگاه های زیربط معرفی شده اند.

کاظمی ادامه داد: احداث فضاهای جانبی برای مساکن بعضی از مددجویان نیز عمدتاً شامل سازه تکی حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و تعمیرات کلی و جزئی لوله کشی کامل گاز در مناطق مستعد و محروم بوده که تعداد آن تاکنون به ۱۰۰ مورد رسیده و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به اتمام رسیده اند.

کاظمی در پایان بیان داشت: کمیته امداد امام (ره) همواره در خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه موفق عمل نموده و شوراهای اسلامی و دهیاران برای خانه دار شدن مددجویان، می بایست این نهاد را یاری دهند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.