• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

پلمپ ها کار ما نیست ولی بعضی از این پلمپ ها را ما رفع پلمپ کردیم/ رفع مشکلات ده واحد تولیدی در شش ماهه گذشته

  • کد خبر : 25642
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
پلمپ ها کار ما نیست ولی بعضی از این پلمپ ها را ما رفع پلمپ کردیم/ رفع مشکلات ده واحد تولیدی در شش ماهه گذشته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، مهدی رضایی در نشست خبری که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم ارتباطی میان مردم و مسولان و ستاد داشته باشیم نرم افزار «سو» طراحی و اجرای شد. وی افزود: افراد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، مهدی رضایی در نشست خبری که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم ارتباطی میان مردم و مسولان و ستاد داشته باشیم نرم افزار «سو» طراحی و اجرای شد.

وی افزود: افراد بعد از ثبت نام در این نرم افزار می تواند شکایت خود را ثبت کرده مراحل پیگیری این شکایت خود را مشاهده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت ما صحت سنجی و درستی این شکایت بررسی می شود اگر اطلاعت اشتباه باشد به فرد اطلاع داده می شود و اگر قابل پیگیری باشد ما پیگیری آن هستیم و به دستگاه مربوطه مکاتبه میکنیم و با مهلت زمانی که برای آن دستگاه تعیین میکنیم این زمان دو الی سه روز است.

رضایی بیان کرد: بعد از این مهلت اگر دستگاه مطالبات مردمی را پیگیری نکند به به صنف آن دستگاه ارجاع داده می شود.

وی با بیان اینکه کابران با مراجعه به سایت sooapp.ir می توان این اپ را روی گوشی خود نصب کنند، تصریح کرد: در این اپ بدون تبلیغات ۲هزار نفر عضو شده و ۳ هزار شکایت در این اپ ثبت شده که حدود ۸۴ درصد از این شکایتها رسیدگی شده است یکی از ویژگی ها این اپ این است آمارها و ارقام ثبت شده در این اپ واقعی است و امکان تغییر در آن نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، تصریح کرد: در این اپ نقشه هم دارد تا کابران بتواند محل که مشکل پیش آمده را در این اپ ثبت کنند بحث ارسال فیلم هم داریم که فعلا غیر فعال است.

رضایی در خصوص پلمپ برخی از کافی شاپ ها و مجتمع های تجاری گفت: به پلمپ اعتقاد ندارم بیشتر دعوت به خوبی مد نظر ما است از نظر من پلمپ یک حرکت سلبی است اما اگر اصرار به یک تخلف باشد ما به دستگاههای اجرایی معرفی میکنیم.

وی افزود: خیلی از کافی شاپ ها و مجتمع های تجاری بعد از پلمپ شدن به ما مراجعه میکنند که کاری از دست ما بر نمی آید چون ما پلمپ نکردیم که بخواهیم رفع پلمپ کنیم اما با این وجود چند تا از این ها با صحبت با دستگاه مربوطه رفع پلمپ کردیم.

رضایی خاطرنشان کرد: وزیر کشور رئیس ستاد عفاف حجاب کشور است و در استان این سمت را استاندار و در شهرستانها فرمانداران بر عهد دارند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر ناظر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در رابطه با گشت اخلاقی نیروی انتظامی عنوان کرد: این گشت در حوزه ما نیست و ارتباطی با ما ندارد !و قرار است به افرادی که هنجار شکنی میکنند تذکر لسانی بدهد.

رضایی بیان کرد:قبل اتفاقات سال گذشته ما به ۲۰۰ نفر از کارکنان مترو را در زمینه نحوه امر به معروف آموزش دادیم و تذکرات به مردم داده می شود ولی گاهی بعضی ها شیطنت میکنند.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات در شش ماه اخیر انجام دادیم بازدید از ۳۲ واحد تولیدی بود که توانستیم مشکل ده واحد در زمینه بیمه مشکلات مالی بود و مشکلات دیگر داشتند را حل کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در خصوص نمایشگاه خانواده و نیامدن ابوذر روحی گفت: ما هزینه رفت و آمد ابوذر روحی تامین کردیم و او را دعوت کردیم ولی وی بعد از اجرا در استان قدس حاضر نشد به نمایشگاه بیاید آقای هلالی هم دعوت شده بود آخر لحظه کنسل کرد فقط پویانفر بود که از همان اول گفت نمی آید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25642

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.