• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

تبدیل شدن شهرستان بانه به قطب تولید لوازم لوازم خانگی خرد تربیت نسل جوان رسالت مهم آموزش و پرورش و بسیج است  اختصاص ۲۵۷۰ تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان ورود نهادهای غیر تخصصی به حوزه دارو باعث آسیب به بیماران خواهد شد/ فروش اینترنتی دارو بحران دارویی را چند برابر خواهد کرد سلمان دسینه به‌عنوان معاون حقوقی ستاد ملی ایران ما دکتر مسعود پزشکیان در کشور منصوب شد اجراهای ويژه «راهنمای جامع هیولا شدن» در هامون فضای پرداخت به مسائل اجتماعی در سینمای کوتاه بیشتر فراهم است/ تلاش برای حفظ سینما تصویب و ابلاغ نرخ کرایه تاکسی درون شهری شیراز برای سال ۱۴۰۳ دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کارکنان در ادارات صمت رستم و ممسنی ورزش همگانی ، عزم همگانی می خواهد گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی نقش بسزایی در توسعه دارد فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت: مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فردا پنج شنبه ساعت ۹ صبح در حسینه ثاراله یاسوج برگزار می‌شود

6

سخنان طوفانی رضا سپهوند در پشت بازار و درب دلاکان

  • کد خبر : 42894
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
سخنان طوفانی رضا سپهوند در پشت بازار و درب دلاکان

ای دولتمردان این چه ظلمی است که در حق مردم لرستان می کنید؟ ما که مرزداران شما هستیم، همانهایی هستیم که در جنگ تحمیلی، موشک مستقیم به شهرمان اصابت می کرد، آیا این موشک های مستقیم به تهران می خورد یا به اصفهان؟ به مشهد اصابت می کرد یا به قم؟ این موشک ها به […]

ای دولتمردان این چه ظلمی است که در حق مردم لرستان می کنید؟ ما که مرزداران شما هستیم، همانهایی هستیم که در جنگ تحمیلی، موشک مستقیم به شهرمان اصابت می کرد، آیا این موشک های مستقیم به تهران می خورد یا به اصفهان؟ به مشهد اصابت می کرد یا به قم؟ این موشک ها به خرم آباد می خورد، ما مرزدار شما هستیم چرا این همه در حق ما ظلم می کنید؟ از دولت هایی که به ما ظلم کرده اند طلبکاریم .

به گزارش گیتی آنلاین,: این آغاز سخنان دکتر رضا سپهوند کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی است که در جمع پرشور محله کهن و باقدمت پشت بازار و درب دلاکان بیان کرد.

رضا سپهوند که به عنوان استاد دانشگاه لرستان در رشته دکترای فیزیک به درجه پروفسوری رسیده در پشت تریبون قرار گرفت و با همان لحن که فریاد می زد ای پارسیلون، ای شهر سیلی خورده ی بجا مانده  از رشد ، ای شانه ی شکسته توسعه هم آوازت منم ، اینبار فریاد برآورد: چرا دولت ها در طی ادوار گذشته در لرستان ده طرح افتتاح نکرده اند ولی می روند در استان های دیگر، طرح های چندین هزار میلیاردی می سازند؟ از استان های دیگر نماینده می آید و قانون رانتی وضع می کند،  بنابراین ما هم باید در مقابل این استان ها نماینده دانشمند بفرستیم نه آدم معمولی؛ اگر آدم معمولی بفرستیم باز هم تاریخ تکرار خواهد شد، باز استان های دیگر به گنج می رسند و لرستان به رنج.

دکتر رضا سپهوند کاندیدایی که شانس پیروزی او بر رقبا این روزها به وضوح دیده می شود در ادامه سخنان آتشین خود، تاکید کرد: ما باید نخبگانمان را به مجلس بفرستیم ، اگر این بار هم طایفه بازی کنیم و از منافع قوم و قبیله ای خود به نفع مردم نگذریم، اگر نخبگان و اندیشمندان و آشنایان به قانون را انتخاب نکنیم باز هم به مقام اول فقر و فلاکت خواهیم رسید، باز هم بر سکوی اول بیکاری و تورم خواهیم ایستاد.

دکتر رضا سپهوند که ۸ ماه پیش از دانشگاه کالیفرنیا دعوت به سخنرانی داشته و ۶ ماه پیش از دانشگاه لندن؛ معتقد است نماینده ای باید بفرستیم که آشنا به قانونگذاری باشد نه اینکه تخصصش این باشد که گاهی مدیر جابجا کند و گاهی نگهبان و آبدارچی؛ رضا سپهوند سه دوره مشاور کمیسیون اقتصادی ، کمیسیون اجتماعی  و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بوده و کاملا آشنا به قانونگذاری است.

خبرنگار: مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42894

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.