• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

6
فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) دشتستان:

سپاه دشتستان در کنار حوزه سلامت برای ارائه خدمات به مردم است

  • کد خبر : 37282
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۲۶
سپاه دشتستان در کنار حوزه سلامت برای ارائه خدمات به مردم است
بوشهر_ فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان بابیان اینکه بسیج متعلق به همه آحاد مردم است گفت: سپاه پاسداران جوادالائمه شهرستان دشتستان همچون گذشته در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای ارائه خدمات به مردم است.

گیتی آنلاین_ سرهنگ غلامرضا بناری در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمک به اقشار آسیب‌پذیر، وظیفه بزرگ همگانی است و بسیج و سپاه نیز در موضوع محرومیت‌زدایی در کنار همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کلیه کادر بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: توجه به سلامت مردم موردتوجه مسئولین قرار گیرد.

سرهنگ بناری اضافه کرد: کارکنان حوزه بهداشت و درمان همچنان گذشته با تفکر بسیجی به مردم به‌ویژه مناطق محروم خدمات ارائه دهند و در این مسیر بسیج و سپاه نیز در کنار آن‌ها همچون گذشته خواهد بود.

وی ضمن تشکر از زحمات بسیج جامعه پزشکی افزود: خدمت به خلق شیرینی کار جهادی است و بسیج جامعه پزشکی همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی و انجام برنامه‌های جهادی بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: با توجه به گستردگی شهرستان دشتستان می‌طلبد همه مسئولین در کنار یکدیگر به اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کنند.

سرهنگ بناری اضافه کرد: در سال‌های گذشته در بخش ارم شهرستان دشتستان کارهای بسیار خوبی توسط بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام‌شده است که می‌طلبد ارائه این‌گونه خدمات ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان همچون گذشته در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای ارائه خدمات به مردم است تا بتوانیم در موضوع محرومیت‌زدایی کمک کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی زیادی جامعه را تهدید می‌کند که باید با برنامه‌ریزی و کار جهادی در این خصوص ورود پیدا کنیم تا مردم کمتر دچار آسیب شده و از مشکلاتشان کاسته شود.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37282

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.