• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

فراخوان عمومی بانک سپه برای طراحی کاراکتر محصولات بانکداری دیجیتال درخشش آثار هنرمند ایرانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات حضور ۳ فوتبالیست فارسی در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان  پیش نیاز سلامتی، داشتن سلامت روان است برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی در مسیر تهران -زاهدان -تهران و مشهد زاهدان – مشهد با نرخ مصوب دریافت خدمات بیمه با وام صفر درصد قرض‌الحسنه ممکن شد انعقاد قرار داد همکاری روحانیون مبلغ در زندان های آذربایجان غربی برپایی ایستگاه صلواتی مخابرات کهگیلویه وبویراحمد درسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) وتشییع سه شهید گمنام در شهریاسوج برپایی ایستگاه تبلیغی در پارک انتظار شمال شیراز با هزار نفر مخاطب هدف ما تقویت، گسترش و احیای ورزش در مدارس است فرمانده انتظامی استان کهکیلویه و بویراحمد برنامه‌های مربوط به تشییع و خاکسپاری شهیدان والا مقام سروان “مهدی امینی مهر” و ستوان یکم “سیروس درخشان” را اعلام کرد. طرح جدید بانکداری به ربا رسمیت می‌بخشد

1

ضرورت انتخاب افراد اصلح و دین‌باور

  • کد خبر : 37095
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
ضرورت انتخاب افراد اصلح و دین‌باور
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در انتخابات ضروری است، افراد، اصلح، شایسته و دین‌باور برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته به دهم آذرماه روز مجلس و روز شهادت شهید آیت‌الله مدرس در سال ۱۳۱۶ اشاره کرد و گفت: شجاعت و درایت آیت الله مدرس الگوی به تمام معنا است، ایشان هیچ گاه در راه انقلاب پشیمان نشدند و با دلسوزی و جسارت به مبارزه با استعمار پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید شهید مدرس را الگو و شجاعت و جسارت وی را سرلوحه کار خود قرار دهند به انتخابات پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: مردم باید در انتخابات افراد صالح، شایسته، دین‌باور و کارآمد را انتخاب کنند و در انتخاب خود دقت کافی را داشته باشند.

امام جمعه ارومیه گفت: مجلس، مسئله مهمی است و نمایندگان مجلس قدرت زیادی در مسئله بسیار مهم قانون گذاری و نظارت در دست دارند و این موضوع شوخی بردار نیست.

خطیب جمعه ارومیه افزود: در مسئله انتخابات دشمنان همیشه در تلاش هستند تا حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، نقشه دشمنان را نقشه برآب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: ۱۲ آذر ماه هم روز تصویب قانون اساسی در کشورمان است، هیچ قانون اساسی در هیچ کجای دنیا به اندازه قانون اساسی کشور ما کامل و مترقی نیست.

امام جمعه ارومیه سپس به دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: هر کسی تفکر بسیجی داشته باشد بسیجی است و بسیجیان در مملکت ما وظیفه دارند تمامی خطرات و مشکلات را حفظ و با این مسائل مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه مردم و دولتمردان باید در کنار یکدیگر از تفکر بسیجی برخوردار بوده و با بصیرت افزایی و آگاهی در صحنه حاضر باشند ادامه داد: رهبر انقلاب به بسیجیان توصیه کرده اند که، تفکر بسیجی باید در میدان باشد، بسیجیان نباید در انجام کار‌های بزرگ احساس عجز و ناتوانی کنند، و کار‌های پرمحتوا انجام دهند و از دو قطبی بودن پرهیز کنند.

خطیب جمعه ارومیه با تبریک روز دانشجوافزود: روز دانشجو، روز استکبار ستیزی است روز دانشجو برای آن دسته از دانشجویانی است که با آمریکا و استکبار مبارزه می‌کنند و دانشجویان نیز باید به توصیه‌های رهبری توجه و عمل نمایند.

وی به روز‌های پایانی سال و اقداماتی که باید از امروز برای روز‌های پایانی سال اندیشیده شود اشاره و تصریح کرد: مدیران باید از امروز برای روز‌های پایانی سال و تامین نیاز‌های مردم در بازار چاره اندیشی کنند.

وی افزود: متاسفانه مدتی است که در ارومیه شاهد تشکیل صف‌های طولانی خرید گوشت مرغ هستیم که این موضوع قابل قبول نیست و مدیران مربوطه باید پیش از بروز چنین مشکلی چاره اندیشی و تدبیر می‌کردند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مدیران و مسئولان باید وظیفه خود را بدانند و کم کار نکنند و پیش از بروز مشکلی پیش‌بینی‌های لازم را از قبل داشته و برای جلوگیری از مشکلات معیشتی مردم تدبیر کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.