• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3
با مشارکت و همراهی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر؛

طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورو‌دی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان در مدار قرار گرفت

  • کد خبر : 41023
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورو‌دی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان در مدار قرار گرفت
مدیر امور انتقال نیروی بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: با اجرای این طرح مناطق برازجان ، گناوه ، دشتستان ، كازرون و چنارشاهيجان در استان های فارس و بوشهر از مزایای اجرای آن بهره مند شدند.

گیتی آنلاین_ محمدرضا شجاعی پور ، اعتبار این طرح را ۱۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مدت زمان اجرای این پروژه ۸ روز فشرده کاری بود. با برقراري ارتباط مستقيم نيروگاه گناوه با پست دشتستان جهت بهبود وضعيت پست هاي انتهايي مراكز مصرف برازجان و گناوه و برقراري ارتباط خط ۸۰۵ نيروگاه كازرون به پست ۲۳۰ كيلوولت برازجان و برقراری ارتباط خط ۸۲۲ چنارشاهيجان به نيروگاه كازرون و راه اندازی حفاظت باسبار ۸۲ در ايستگاه ۲۳۰ برازجان برخی از اهداف طرح محقق گردید.

مدیر امور انتقال نیروی بوشهر خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف اجرای پروژه اصلاح ارتباطات خطوط ورودی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان، رفع پرباری خطوط انتقال نيروگاهی و اصلاح گردش توان، راه اندازی حفاظت باسبار ۸۲ در پست ۲۳۰ كيلوولت برازجان بوده است که محقق گردید.

وی ادامه داد: با تلاش چند ماهه همكاران بهينه سازی و آماده شدن مقدمات كار پروژه، واريانت خطوط نيروگاه كازرون ، برازجان ، گناوه ، دشتستان، در ۱۴ مرحله و ۸ روز كاری فشرده، این طرح در مدار بهره برداری قرار گرفت.

شجاعی پور ضمن قدردانی از تلاش همه کارشناسان و مهندسین و متخصصین، اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تغييرات عمده در امكان بارگيری مناسب از خطوط انتقالی نيروگاهها، حفاظت باسبار ۲۳۰ كيلوولت برازجان نیز تكميل و در مدار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.