• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
6

طرح نهضت ملی مسکن به جنت شهر داراب رسید

  • کد خبر : 26089
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
طرح نهضت ملی مسکن به جنت شهر داراب رسید
فارس_ مراسم قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن جنت شهر داراب با حضور نمایندگان و جمعی از مسئولان محلی در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

گیتی آنلاین_ در این مراسم که با حضور معاون فرماندار داراب ، نماینده داستان، مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب، شهردار و اعضای شورای اسلامی جنت شهر، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و تعدادی از نمایندگان سنی متقاضیان انجام شد اولویت های واگذاری نهضت ملی مسکن در جنت شهر مشخص شدند.

محمد رضا حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب در حاشیه این نشست اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن جنت شهر داراب تعداد ۲۲۰ قطعه زمین به صورت دو طبقه به ۴۴۰ نفر از متقاضیان واگذار واحد خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن داراب بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن جنت شهر ۱۷۰۰نفر واجد شرایط ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۴۴۰نفر از متقاضیان با قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

وی بر لزوم تامین مسکن شهری در شهرهای این شهرستان با تاکید بر اولویت های تعیین شده تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن برای بهره گیری از فرصت های پیش رو از همه امکانات و ظرفیت های بهره گیری خواهد کرد.

معاون فرماندار داراب هم در این مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن یادآور شد: گام های ارزشمندی برای تامین مسکن نیازمندان در شهرستان داراب برداشته شده و جنت شهر هم از جمله مناطقی است که طرح های تامین مسکن شهری در آن کلید خورد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.