• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

توسعه پوشش بیمه، فرصتی ارزشمند برای غلبه بر چالش ناترازی منابع است تردد بیش از ۷۷۴ هزارخودرو غیر بومی در جاده های آذربایجان غربی تشریح فرایند واردات به کشور و تخلفات چای وارداتی دبش دفاع مقدس؛ سرمایه و عامل سربلندی ما در جهان بود افزایش ۵۱درصدی کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان اجرای ۱۱۰ کیلومتر لوله برای انتقال آب به مزارع کشاورزی در سیستان و بلوچستان اختصاص ۱۰۰۰ دستگاه ون پستی برای توزیع مرسولات نقاط روستایی محروم و کم برخوردار شناسایی بیش از ۱۲ هزار مورد جدید با احتمال دیابت در فارس، از ابتدای پویش ملی سلامت تاکنون بازار خراسان رضوی در ایام نوروز زیر ذره‌بین بازرسان صمت/ افزایش ۱۲ درصدی بازدیدها و تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در ایام نوروز کارکنان شاهد، ایثارگر و نمونه دستگاه قضایی استان کردستان تجلیل شدند مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای آذربایجان‌غربی؛ کاهش بارندگی و رسیدن به مرز هشدار / آب شدن ذخایر آبی در استان اولویت شورای ششم شناسایی علمی مسائل و یافتن راه‌های علمی و پژوهشی

4
مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

ظرفیت‌های بی‌نظیری برای بین‌المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود دارد

  • کد خبر : 39591
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
ظرفیت‌های بی‌نظیری برای بین‌المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود دارد
مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ظرفیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نوع خود بی‌نظیر است.

گیتی آنلاین_ دکتر باقر امیرحیدری در نشست  دو روزه آموزشی تبیین امور بین‌الملل و بین‌المللی سازی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجربه‌ نشان داده که بین‌المللی سازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیازمند همت و اراده تمامی ارکان هر دانشگاه است.

وی با اشاره به‌ضرورت آگاهی کامل از تمامی جوانب برای بین‌المللی سازی افزود: گام اصلی بین‌المللی سازی وجود نقشه راه برای رسیدن به اهداف ترسیم‌شده است.

دکتر امیرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشحالیم که برای هیأت رئیسه جوان دانشگاه بوشهر بین‌المللی شدن در درجه اهمیت و اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های مهم و برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی برای بین‌المللی شدن، جذب دانشجوی خارجی به شمار می‌رود اما جذب دانشجوی خارجی تنها گزینه بین‌المللی شدن نیست.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ظرفیت‌های علمی و پژوهشی استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عرصه‌های بین‌المللی باید گسترش پیدا کند.

وی از آمادگی حوزه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای همکاری‌های دوجانبه در حوزه بین‌الملل گفت و تأکید کرد: بدون شک برای انتقال تجربیات خود از راه پر پیچ‌وخم بین‌المللی سازی در کنار دانشگاه بوشهر خواهیم بود.

دکتر امیرحیدری خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه‌ای که از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بین‌المللی سازی وجود دارد در آینده نزدیک می‌توان فعالیت رسمی امور بین‌الملل را در این دانشگاه جشن گرفت.

نشست آموزشی دو روزه بین‌المللی سازی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دکتر باقر امیرحیدری، مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای پنجم و ششم دی‌ماه در دانشگاه بوشهر برگزار شد.

این نشست در روز اول با حضور اعضای هیأت رئیسه، مدیران حوزه ریاست دانشگاه و روسای دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و در روز دوم با حضور اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39591

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.