• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

نظم و رعايت مقررات توسط حاضران در مراسم تحويل سال در حافظیه و تخت جمشید قابل تقدير است پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در خردادماه سال جاری «لوتریا» بهترین فیلم جشنواره هند شد دانشجوی نظامی مسلمان، در کنار علم آموزی و فراگیری فنون نظامی،باید به مسائل تربیتی و معنوی نیز توجه جدی داشته باشد مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده پتروشیمی مارون برگزار شد. دنیا دنیا آرامش با بیمه پارسیان پيام مهم دکتر جلیلی خطاب به مردم ایران اکران آنلاین فیلم کوتاه به این سینما کمک می‌کند/ «وضعیت اورژانسی» انتخاب درستی بود/ آماده اکران آنلاینِ ترسناک‌ها هستیم! افزایش ۱۴۹ درصدی درآمد شرکت ملی پست در سه سال گذشته‌ آموزش کسب و کار به مددجویان توسط «مدرسه مهارت دانشگاه تهران» امضای تفاهم نامه بازسازی و مقاوم سازی کتابخانه و تالار ابوریحان ظرف یکسال آینده حضور هنرمندان در صف‌های رای، مروج مشارکت انتخاباتی است

5
به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

عرضه عمومی اپلیکیشن سالنامه قرن روشن و امید 

  • کد خبر : 38733
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
عرضه عمومی اپلیکیشن سالنامه قرن روشن و امید 
اپلیکیشن سالنامه قرن روشن و امید به مناسبت هفته پژوهش عرضه عمومی شد.

اپلیکیشن سالنامه قرن روشن و امید حاصل زحمات و دسترنج فراوان همکاران پایگاه های خبری «صدای چراغ روشن» و «صدای چراغ امیدنیوز» است که سعی کرده اند قدمی هر چند کوچک در راستای معرفی هر چه بیشتر تاریخ پر فراز و نشیب این کهن مرز و بوم به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بردارند.

اکنون و به مناسبت هفته پژوهش و شب یلدا، این تحفه تقدیم مردم شریف، نجیب و صبور این سرزمین می شود. به قول حافظ شیرازی «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

مخاطبان و علاقمندان می توانند برای تهیه این اپلیکیشن به پایگاه خبری صدای چراغ امید نیوز مراجعه و اقدام به دریافت نسخه ۱ این سالنامه کنند.

لازم به ذکر است حداقل قیمت این اپلیکیشن ۱۰۰ هزار تومان است که به مناسبت هفته پژوهش با ۱۰ درصد تخفیف عرضه می شود.

کد تخفیف: gharn

برای دانلود اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه کنید:

http://sedayecheragheomidnews.ir/toXNd

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.