• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

علم باعث قدرت و بزرگی است ،ندای اسلام خواهی که در جهان بلند شده به واسطه تاثیر افکار ما بر جهانیان است

  • کد خبر : 30788
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
علم باعث قدرت و بزرگی است ،ندای اسلام خواهی که در جهان بلند شده به واسطه تاثیر افکار ما بر جهانیان است
فارس_ اسماعیل محبی‌پور در جمع خواهران بسیجی در برنامه‌ای با عنوان "فتح قله ها" ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام زمان عج و بازگشایی مراکز علمی ،ضمن تاکید بر تلاش، علمی در تمام عرصه ها با تمسک به فرمایش، حضرت علی (ع) گفت: دانش سلطنت و قدرت است هرکه آن را بیابد بر آن یورش برد و هرکس آنرا از دست بدهد بر او یورش برند.

گیتی آنلاین_ اسماعیل محبی‌پور گفت: قانون قطعی جهان اینست که هر کس علم و آگاهی داشته باشد قدرت می گیرد، چهارچوب جهان هستی بر این پایه استوار است. علم باعث قدرت و بزرگی است اگر بدست آوردید این امکان برای شما فراهم می شود که به جلو حرکت و عرصه های مختلف، را تسخیر کنید اما اگر علم بدست نیاوردید تسخیر خواهید شد یعنی وابسته خواهید شد.

محبی پور اضافه کرد: نیازمندی باعث می‌شود که زیر سلطه قرار بگیرید، چرا قدرت های استعماری در مقابل علم اندوزی مقاومت می کنند زیرا علم و دانش، قدرت استعماری را از بین می‌برد. این مفهوم دشمنی نظام سلطه با ماست به دلیل اینکه انقلاب اسلامی اگاهی، مردم و جهانیان را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول همچنین ضمن تجلیل از مقام بانوان و نقش بی بدیل آنها در دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها به بخش مغفول نقش بانوان در عرصه جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا زن ایرانی و همت و عفت و عزت آنها در دوران مقدس به تصویر کشیده شود، مدیریت مثال زدنی، خوب و همه جانبه آنها به تصویر کشیده شود.

اینکه زنان و بانوان چگونه در دوران دفاع مقدس همه بارهای زندگی ، همسرداری و تربیت فرزند و پشتیبانی از رزمندگان را به دوش کشیده و مدیریت کردند و حتی پس از شهادت همسران خود به عنوان خانواده شهدا و ایثارگر نقش بی بدیل خود را ایفا نمودند و موفق شدند فرزندانی تربیت کند که در دهه های بعد مدافع حریم حرم شدند تلاش و مجاهدت بانوان در این عرصه ها واقعا ستودنی و تحسین برانگیز است.

محبی پور همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: همه ما باید زوایای ترسیمی معظم له را به دقت مطالعه و برای مردم تبیین نماییم.

لازم به ذکر است، برنامه فتح قله ها با هدف جهاد تببین در عرصه دفاع مقدس و آغاز امامت ولی عصر عج به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله شیراز و حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان و خواهران بسیجی در شیراز برگزار و در پایان مراسم مسابقه ای از مطالب ارائه شده برگزار و به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

خبرنگار: سیده فاطمه حسینی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30788

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.