• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

ثبت سفارش کتب درسی بیش از ۱۰۱ هزار دانش آموز میان پایه در استان رشد ۹۰ درصدی تردد از پایانه مرزی تمرچین توسط زائران اربعین حسینی پل بزرگ شیله در مسیر ارتباطی زابل- زاهدان با هدف تردد ایمن نوروزی زیر بار ترافیک رفت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت قطعات فولادی برگزار گردید .   جابجایی تأسیسات برق فشار قوی در پروژه تقاطع قائم، الگویی از تعامل و سرعت عمل یونس امرایی رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر خرم آباد: صراحتا اعتراف می کنم همه پروژه ها در زمان سعید فتوحی بوده توقيف خودور سواري پژو ۲۰۶ با بيش از ۱۴۰ ميليون ريال خلافي در “زاهدان “ روابط عمومی ها باید از فضای سنتی خارج شوند و شرایط جدید را بشناسند / آغاز واگذاری زمین نهضت ملی مسکن به خبرنگاران خراسان رضوی مرگ خاموش دریاچه گهر سانس ویژه «قرار در قعر» در عمارت نوفل‌لوشاتو  شورای شهر خرم آباد میزبان قرارگاه خاتم (ص) شد مشتریان بانک آینده نسبت به دریافت دسته‌چک صیادی بنفش اقدام کنند

3

علم باعث قدرت و بزرگی است ،ندای اسلام خواهی که در جهان بلند شده به واسطه تاثیر افکار ما بر جهانیان است

  • کد خبر : 30788
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
علم باعث قدرت و بزرگی است ،ندای اسلام خواهی که در جهان بلند شده به واسطه تاثیر افکار ما بر جهانیان است
فارس_ اسماعیل محبی‌پور در جمع خواهران بسیجی در برنامه‌ای با عنوان "فتح قله ها" ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام زمان عج و بازگشایی مراکز علمی ،ضمن تاکید بر تلاش، علمی در تمام عرصه ها با تمسک به فرمایش، حضرت علی (ع) گفت: دانش سلطنت و قدرت است هرکه آن را بیابد بر آن یورش برد و هرکس آنرا از دست بدهد بر او یورش برند.

گیتی آنلاین_ اسماعیل محبی‌پور گفت: قانون قطعی جهان اینست که هر کس علم و آگاهی داشته باشد قدرت می گیرد، چهارچوب جهان هستی بر این پایه استوار است. علم باعث قدرت و بزرگی است اگر بدست آوردید این امکان برای شما فراهم می شود که به جلو حرکت و عرصه های مختلف، را تسخیر کنید اما اگر علم بدست نیاوردید تسخیر خواهید شد یعنی وابسته خواهید شد.

محبی پور اضافه کرد: نیازمندی باعث می‌شود که زیر سلطه قرار بگیرید، چرا قدرت های استعماری در مقابل علم اندوزی مقاومت می کنند زیرا علم و دانش، قدرت استعماری را از بین می‌برد. این مفهوم دشمنی نظام سلطه با ماست به دلیل اینکه انقلاب اسلامی اگاهی، مردم و جهانیان را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول همچنین ضمن تجلیل از مقام بانوان و نقش بی بدیل آنها در دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها به بخش مغفول نقش بانوان در عرصه جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا زن ایرانی و همت و عفت و عزت آنها در دوران مقدس به تصویر کشیده شود، مدیریت مثال زدنی، خوب و همه جانبه آنها به تصویر کشیده شود.

اینکه زنان و بانوان چگونه در دوران دفاع مقدس همه بارهای زندگی ، همسرداری و تربیت فرزند و پشتیبانی از رزمندگان را به دوش کشیده و مدیریت کردند و حتی پس از شهادت همسران خود به عنوان خانواده شهدا و ایثارگر نقش بی بدیل خود را ایفا نمودند و موفق شدند فرزندانی تربیت کند که در دهه های بعد مدافع حریم حرم شدند تلاش و مجاهدت بانوان در این عرصه ها واقعا ستودنی و تحسین برانگیز است.

محبی پور همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: همه ما باید زوایای ترسیمی معظم له را به دقت مطالعه و برای مردم تبیین نماییم.

لازم به ذکر است، برنامه فتح قله ها با هدف جهاد تببین در عرصه دفاع مقدس و آغاز امامت ولی عصر عج به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله شیراز و حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان و خواهران بسیجی در شیراز برگزار و در پایان مراسم مسابقه ای از مطالب ارائه شده برگزار و به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

خبرنگار: سیده فاطمه حسینی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30788

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.