• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

گیتی آنلاین: “سیده زهرا موسوی اصل” خبرنگار راه ملت و خبرگزاری تسنیم، در یاسوج،جوان برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد. اختصاص زمین ملی به بیش از سه‌هزار و ۳۰۰ خانواده در شهرهای کوچک آذربایجان‌غربی ارزیابی خسارت حضور خرس قهوه‌ای در باغ‌های شهرستان مرودشت قطار دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان روی ريل توسعه قرار دارد/ ارتقای رشد و شکوفایی در گرو همدلی و همراهی همگانی برگزاری نهمین جلسه هم اندیشی اعضا کمیته امور استانها فدراسیون فوتبال تجلیل از بهره برداران نمونه ملی و استانی شهرستان کوار رتبه اول خراسان رضوی در جابجایی مسافران حمل‌ونقل ریلی ما به یادت هستیم آقای «رئیس»! تقلب در انتخابات محال است ارایه نزدیک به ۳۰ میلیون خدمت آزمایشگاهی در بیمارستان های دولتی فارس در سال گذشته/تقدیر از جایگاه ارزنده تلاشگران علوم آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت تهران ارزش عاشق شدن را دارد   تکذیبیه سازمان تأمین‌اجتماعی در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تغییرات مدیریتی در این سازمان

1

عیادت وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر

  • کد خبر : 46896
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
عیادت وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر
وزیر بهداشت در سفر به استان سیستان و بلوچستان از تعدادی از مجروحان حوادث تروریستی اخیر چابهار و راسک در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر عیادت کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی صبح روز (جمعه) ۱۷ فروردین با حضور در بخش های بستری و مراقبت های ویژه این بیمارستان در جریان خدمات ارائه شده به این مجروحان قرار گرفت.

روز گذشته تیم پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی کرمان توسط هواپیمای بال ثابت سازمان اورژانس کشور به ایرانشهر اعزام شده بود و یک تیم از پزشکان متخصص نیز امروز به همراه وزیر بهداشت از تهران، عازم ایرانشهر شده است.

وزیر بهداشت در این سفر همچنین از پروژه بخش ام آر آی و سی تی آنژیوگرافی گرافی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با پیشرفت ۹۵ درصدی بازدید و دستورات لازم برای تسریع در بهره برداری از این مرکز را صادر کرد.

در این بازدید رییس سازمان اورژانس کشور، روسای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و رییس بیمارستان شهدای هفتم تیر تهران، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46896

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.