• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

«سمگا» ۶۴ درصد از سهام شرکت گروه هتل‌های بین المللی رکسان را می‌خرد مالکان ملک های اجاره ای با مستاجران عادلانه و با دید مثبت برخورد کنند رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را تببین کنند ۲۶۰ بازیگر «مهیار عیار» را همراهی می‌کنند   آخرین وضعیت مصوبات سفر اول آیت الله رئیسی و طرح های پیشنهادی دور دوم سفر به استان فارس بررسی شد رایزنی ها برای دفع اصولی پسماند در حریم شهرستان شیراز  NBS پودرغذایی تقویت‌کننده سیستم‌های بدن با فرآوری غلات رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج گفت: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۳ میلیارد و ۷۵۲میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین این اداره کمک کردند. مدیر دپارتمان پدافند غیر عامل بنیاد اندیشمندان منصوب شد نمایش‌های سراسر کشور به مدت یک هفته اجرا نمی شود  «علی قاضی» رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شد برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

2
با تقدیر از استاندار فارس عنوان شد:

فارس؛ انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی کشور

  • کد خبر : 36041
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
فارس؛ انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی کشور
فارس_ دبیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور، در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت‌های دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، این انجمن را به عنوان انجمن برتر کشوری معرفی کرد.

گیتی آنلاین_ مهدی رمضانی دبیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور، در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت‌های دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، این انجمن را به عنوان انجمن برتر کشوری معرفی کرد. در پیام مهدی رمضانی خطاب به دکتر محمد هادی ایمانیه آمده است:

بسمه تعالی

فرهیخته ارجمند جناب آقای محمد هادی ایمانیه استاندار محترم و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس

با سلام و تحیت

کتابخانه‌های عمومی به عنوان دانشگاه مردمی یکی از ارکان مهم رشد فرهنگی، عامل موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه پایدار کشور در تمامی جنبه‌هاست. تعامل سازنده با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی، شناسایی نقاط و چالش‌های اساسی در جهت توسعه کتابخانه‌های عمومی در سطح استان و تلاش موثر برای رفع آنها، تسهیل مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان، پیگیری رفع موانع و مشکلات پیش روی کتابخانه‌های عمومی و حضور منظم و موثر حضرت عالی در جلسات انجمن استان نشان از دغدغه دقت و اهتمام جنابعالی به حوزه حساس فرهنگ عمومی دارد‌.

مفتخرم در سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت روز کتاب کتابخوانی و کتابدار کسب عنوان انجمن برتر کشوری را به شما تبریک بگویم و از همت بلند و تعهد مسئولانه شما تشکر کنم.

امید که با لطف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در همه مراحل زندگی موفق باشید و تداوم فعالیت موثرتان در حوزه با برکت ترویج کتاب به فرهنگ کتابخوانی را از درگاه حق مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.