• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

فرد واجد شرایط پشت نوبت در خلیل آباد نداریم

  • کد خبر : 25438
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۷
فرد واجد شرایط  پشت نوبت در خلیل آباد نداریم

به گزارش گیتی آنلاین همزمان با ایام گرامی‌داشت هفته بهزیستی و سالروز تاسیس این سازمان در کشور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی خلیل آباد با مهندس سید مسعود یاوری فرماندار این شهرستان دیدار وگفت وگو نمودند رئیس بهزیستی افزود: ارائه خدمات به جامعه هدف ونیز جذب افراد دارای شرایط دراین اداره به روز است . […]

به گزارش گیتی آنلاین همزمان با ایام گرامی‌داشت هفته بهزیستی و سالروز تاسیس این سازمان در کشور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی خلیل آباد با مهندس سید مسعود یاوری فرماندار این شهرستان دیدار وگفت وگو نمودند

رئیس بهزیستی افزود: ارائه خدمات به جامعه هدف ونیز جذب افراد دارای شرایط دراین اداره به روز است .
حسین اسماعیلی با بیان اینکه ۴۱ خانواده دوقلو و و سه مورد خانواده سه قلو در این شهرستان مستمر بگیر هستند افزود: بیش از ۱۵ برنامه در طول هفته بهزیستی در این شهرستان برنامه ریزی‌های شده است که به طور روزانه این برنامه‌ها تا پایان هفته در سطح شهرستان انجام می‌شود .
وی بازدید از خانواده‌ها و نیز بازنشستگان ،معلولین وخانواده‌های مستمر بگیر ودیدار با امام جمعه وفرماندار شهرستان را از جمله اقدامات و برنامه‌های این اداره در هفته بهزیستی نام برد.
رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه طرح‌های پیشگیری و غربالگری و نیز جشنواره بومی محلی و فعالیت در فضای مجازی را در طول سال داریم ، افزود: در راستای بحث جهاد تبیین فعالیت‌های این سازمان در سطح شهرستان وبرنامه‌های مختلف به مردم گزارش واطلاع رسانی می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۵۰ مورد برنامه‌های ژنتیکی انجام گرفته است گفت : درحوزه آسیب‌های اجتماعی، آموزش خانواده و توانمندسازی جامعه هدف از الویت های این اداره است که امسال باشعار هفته بهزیستی برای مردم وبرای زیستن، انجام می‌گردد .
اسماعیلی پرداخت ماهیانه یک میلیارد و۸۰۰میلیون تومان مستمری را یکی از برنامه‌های دولت، ذکر کرد و افزود : این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش مناسبی را برای مستمر بگیران داشته است.
در ادامه این نشست مهندس سید مسعود یاوری با تقدیر از زحمات رئیس و کارکنان این اداره در شهرستان خلیل آباد افزود : جامعه هدف بهزیستی نیازمندان واقعی جامعه هستند.
یاوری گفت: خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که در این راستا باید بهزیستی خدمات توانبخشی به معلولان و نیز به دیگر افراد تحت پوشش خود را تقویت کند .
وی هفته بهزیستی را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات ویژه برای افراد تحت حمایت عنوان کرد واز تلاش ها وخدمات این اداره به جامعه هدف تشکر کرد..

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25438

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.