• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

بازدید مستمر کارشناسان از مزارع غلات شهرستان خلیل آباد بازدید مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت از چند واحد صنعتی و تولیدی در فارس درخواست از وزیر ارشاد برای تعطیل نکردن انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران/ ما در حال زندگی با مرگ هستیم!/ لنز بچه‌های ما تبدیل به رسانه تئاتر شده است/ عکاسان ترمز زمان هستند! حق‌آبه زابل را با ایجاد کمپین میلیونی پس بگیریم/ وای بر ما اگر سیستان از بین برود/ هموطنان ما در حال مرگ هستند؛ چرا با طالبان مدارا می‌کنید؟! شناسایی ۲۳ نفر از افرادی که به عمد مبادرت به آتش سوزی در جنگل‌های لرستان کرده بودند تجمع مردم و دانشجویان مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی دستگیری متخلفان شکار در شهرستان مرودشت توزیع سبد کالا و ارزاق حمایتی در محلات حاشیه شهر زاهدان «دختران چشم آبی» آماده نمایش شد تهران ارزش عاشق شدن را دارد   بازدید وزیر کشور از طرح توسعه حرم امام حسین(ع) +تصاویر و جزئیات طرح اجرای ۵۷۰ ویژه برنامه برای گرامیداشت دهه ولایت در آذربایجان غربی

2

فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۳۲ هزار مسافر ورودی در نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر : 47152
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۳۲ هزار مسافر ورودی در نوروز ۱۴۰۳
خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر میهمان با هواپیما وارد استان شدند.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان:مهدی خسروی بنجار با اعلام این خبر گفت:فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت و ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ میزبان ۳۲ و ۶۰۲ نفر مسافر ورودی بود.

وی در ادامه افزود:در این مدت تعداد ۶۲۰ نشست و برخاست پرواز داخلی و ۶ نشست و برخاست پرواز خارجی در فرودگاه های استان انجام شده که تعداد ۶۵ هزار و ۴۷۹ نفر مسافر اعزام و پذیرش شدند.

خسروی بنجار بیان کرد:۱۸ درصد رشد نشست و برخاست هواپیما و ۱۱ درصد اعزام و پذیرش مسافر در ایام نوروز را در فرودگاه های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در پایان افزود:در فرودگاه بین المللی زاهدان در سال ۱۴۰۲ با ۴هزار و ۵۹۱ نشست و برخاست رشد ۲۱ درصدی و با ۴۲۱هزار و ۱۲۷ نفر اعزام و پذیرش رشد ۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه داشتیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.