• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

۶۳ واحدگلخانه فعال در خلیل‌آباد ،خراسان رضوی مانور زلزله و آمادگی و مقابله با بحران در شهرستان لامرد آزاد سازی اقساط تسهیلگران نهضت ملی مسکن اقلید / تبیین بندهای قرارداد ، شرح وظایف و روش کار راهداران چالدران ناجی جان دو مادر باردار شدند مهدی صفاتی فرماندار صومعه سرا درجشنواره گل و گیاه زینتی کیشستان؛ هدف از برگزاری جشنواره ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در صومعه سرا است كشف ۴۱۴ كيلو ترياک در عمليات مشترک پليس داراب و البرز  یادواره ای برای قدرشناسی از شهدای رسانه لرستان آغاز همکاری مشترک سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین سرمایه گذاری بیش از ۷۶۴ میلیاردی در معادن آذربایجان غربی مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت پارس خزر (سهامی‌عام) مورخ ۰۸/۱۰/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت در حال برگزاری است . آزمون استخدامی بانک پارسیان با استقبال چشمگیر داوطلبان برگزار شد انهدام باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در رامسر

2
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تأکید کرد:

لزوم برگزاری و استمرار دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه گردشگری

  • کد خبر : 48339
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
لزوم برگزاری و استمرار دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه گردشگری
فارس_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بر لزوم برگزاری و استمرار دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه گردشگری تأکید کرد و گفت: آموزش‌های تخصصی تأثیر به سزایی در ارتقای سطح علمی و عملی تمامی فعالان و شاغلین حوزه گردشگری دارد و ضروری است به این مقوله جدی‌تر پرداخته شود.

گیتی آنلاین_ محمد ثابت اقلیدی در حاشیه برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در شیراز گفت: این دوره‌های آموزشی تخصصی با همکاری انجمن حرفه‌ای مؤسسات آموزشی گردشگری و هتلداری استان در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: بازآموزی راهنمایان گردشگری، قوانین و مقررات بیمه و مالیات در تأسیسات گردشگری، صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری، مدیریت کیفیت خدمات واحدهای اقامتی گردشگری و تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک گردشگری عناوین این دوره‌های آموزشی می‌باشند.

ثابت اقلیدی بابیان اینکه در این دوره‌های آموزشی بیش از ۷۰۰ نفر شرکت‌کننده حضور دارند گفت: مدیران و شاغلین تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان فارس و راهنمایان گردشگری استان در این دوره‌های تخصصی حضور دارند.

او ادامه داد: برای نمونه در دوره آموزشی مدیریت کیفیت خدمات واحدهای اقامتی گردشگری مدیران تمامی واحدهای اقامتی اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بومگرد ی و سنتی همچنین مهمان‌پذیرهای سراسر استان حضور دارند.

ثابت اقلیدی با اشاره به اهمیت آموزش در رشد و توسعه گردشگری گفت: افزایش سطح علمی نیروی انسانی یکی از نیازهای اصلی صنعت گردشگری محسوب می‌شود و ضروری است دوره‌های آموزشی تخصصی استمرار داشته باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48339

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.