• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
در شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پست مطرح شد؛

لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در سطح شبکه پستی

  • کد خبر : 37895
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در سطح شبکه پستی
محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج این شرکت بر لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در سطح شبکه پستی را خواستار شد.

گیتی آنلاین_ عصر روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ شورای فرماندهان حوزه مقاومت بسیج این شرکت با حضور محمود لیائی؛ معاون وزیر و مدیرعامل، سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره، محمد سلگی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج و تمامی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج این شرکت به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
لیائی در این نشست با اشاره به سابقه فعالیت خود به عنوان یک بسیجی در عرصه های مختلف، عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان یک بسیجی این است که تفکر و فرهنگ بسیجی را بین همکاران و سطح شبکه ترویج دهیم.
مدیرعامل شرکت ملی پست به حضور پررنگ بسیج و حضور بسیجیان در بحران ها و حوادث مختلف کشور اشاره کرد و گفت: امروزه با توجه به رشد فناوری در تمامی حوزه ها ابزار سازمانی بسیج هم به سمت برنامه های سایبری تغییر کرده است.
وی افزود: در همین راستا در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ملی پست توانسته در حوزه سایبری نسبت به سایر شرکت ها و سازمان های تابعه پیشرو باشد.
در ادامه سعید شریف زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه حلقه عضویت در بسیج باید گسترده ترشود و از همگان برای پیوستن به این نهاد انقلابی دعوت شود ابراز امیدواری کرد که هرساله شاهد گزارش های مثبتی از افزایش بسیجیان در سطح شبکه پستی باشیم.
وی با اشاره به اینکه رفتار و کردار بسیجی در جامعه امروز برای جوانان و نوجوان الگو است افزود: باید فرهنگ و تفکر بسیجی را بیش از هر زمان دیگری در بین نسل امروز بسط و گسترش دهیم.
در پایان محمد سلگی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پست گزارشی از اقدامات این حوزه را ارائه نمود.
تجلیل از خانواده های شهیدان  حمیدرضا اسداللهی و محمدهادی ذالفقاری از شهدای مدافع حرم و اجرای نمایشی با موضوع غزه از دیگر برنامه های این نشست بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37895

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.