• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8
در یکصد وپنجاه و نهمین شورای آموزش و پروش استان:

لزوم حمایت مجمع خیرین تعلیم و تربیت از بازماندگان از تحصیل

  • کد خبر : 27828
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
لزوم حمایت مجمع خیرین تعلیم و تربیت از بازماندگان از تحصیل
فارس_ رئیس شورای آموزش و پرورش استان به موضوع بازماندگان از تحصیل اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین تعلیم و تربیت، به ادامه تحصیل افراد علاقمند که به دلیل مباحث مالی از تحصیل محروم شده‌اند کمک کند.

گیتی آنلاین_ محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز، در یکصد و پنجاه و نهمین شورای آموزش و پرورش استان، بر ضرورت تسریع در حل مشکلات سخت‌افزاری مدارس با استفاده از بودجه‌های ملی و استانی، ظرفیت مجمع خیرین، شهرداری‌ها و همچنین قانون مولدسازی املاک سازمان‌ها تاکید کرد و افزود: تدابیر لازم برای تامین سرویس مدارس با هدف ارتقاء سطح ایمنی دانش آموزان و همچنین تعرفه مقرون به صرفه هم برای والدین و هم برای رانندگان اتخاذ شود.

استاندار فارس بر لزوم آماده‌سازی مدارس و تامین فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: در حد امکانات استانی موارد را تامین و در صورت نیاز از طریق وزارت متبوع مراتب را پیگیری نمایید و چنانچه لازم است جلسه ای با وزیر محترم آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی، خواستار تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در آموزش‌های پرورشی دانش آموزان شد و افزود: اقدامات مربوط به این حوزه می‌بایست عمیق، با تدبیر و در دراز مدت انجام شود؛ فعالیت های ایجابی با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی انجام گردد.

دکتر ایمانیه به فصل نقل و انتقالات در آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در جابجایی‌ها، همکاران باید احساس کنند هیچ تبعیضیدر کار نیست ولازم است با تدبیر و استفاده از سایر روش‌ها هیچ کلاسی از ابتدای سال جدید بدون معلم نباشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان به موضوع بازماندگان از تحصیل نیز اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین تعلیم و تربیت، به ادامه تحصیل افراد علاقمند که به دلیل مباحث مالی از تحصیل محروم شده‌اند کمک کند.

در پایان این جلسه از دانش آموز فرینا فرمنش؛ دارنده مدال طلا و مقام اول المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.