• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

گردش مالی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به ۱۷ همت رسید/الحاق ۳ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای استان به همت دولت سیزدهم «تصویر میراث» را در تخت جمشید ببنید / نمایشگاهی از تک عکس‌هایی با رویکرد ایران‌شناسی، قوم‌نگاری آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت تا دهه فجر انقلاب اسلامی جایزه بهترین فیلم مستند توریستی برای مستند «قلب تپنده خاورمیانه» راز موفقیت موسسه ملل؛ترکیب رشد درآمدها و بهره وری بالا بیمه کالاهای پستی چیست و چه هزینه‌ای دارد؟ شورای شهر خرم آباد میزبان قرارگاه خاتم (ص) شد مهمانان کشوری اجلاسیه شهدای بهمئی مشخص شدند سردار غیب پرور و حاج ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده مهمان کشوری اجلاسیه شهدای بهمئی هستند. «نجات لباس‌ها» در خانه هنرمندان ایران بازدید شهردار شیراز از دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) سازنده «کلبه عمو پورنگ» ، کارناوال دانشجویان تئاتر در برج آزادی را مستند می‌کند  سرعت بالای رشد درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

2
لیائی در دیدار با استاندار بوشهر مطرح کرد؛

لزوم هوشمندسازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست بوشهر

  • کد خبر : 35707
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
لزوم هوشمندسازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست بوشهر
بوشهر_ محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار بوشهر احداث و راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست این استان را ضروری خواند.

گیتی آنلاین_ صبح شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ لیائی در سفر به استان بوشهر، طی نشستی با احمد محمدی زاده استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ملی G_naf و نصب پلاک های هوشمند در سطح شهرها و روستاهای کشور خواستار همکاری استانداری برای تکمیل این طرح در استان بوشهر شد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره بر پارسل بندی شدن نقشه های کل شهرهای استان و ۸۰ روستای بالای ۳۰۰ خانوار توسط پست استان، بر ضرورت عملیاتی شدن این طرح ملی توسط شهرداران و دهیاران تاکید کرد.

لیائی در ادامه بر مولد سازی املاک دولتی تاکید کرد و گفت: با توجه به ترافیک و حجم بالای مرسولات پستی در سطح استان، راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند در مرکز پست استان بوشهر ضروری است .

در ادامه محمدی زاده استاندار بوشهر نیز در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت های پستی استان از طریق مولدسازی و منابع عمرانی، قول همکاری لازم برای اختصاص زمین مناسب به پست استان را داد.

گفتنی است لیائی در بدو ورود به استان بوشهر ، بصورت سرزده از اداره کل پست استان بازدید و با کارکنان در بخش های مختلف ستادی و اجرایی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه به صورت میدانی چگونگی فرایند سرویس احراز نشانی توسط موزعین استان را مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35707

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.