• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

توقیف بیش از سه هزار دستگاه خودرو متخلف افتتاح مرکز هدایت عملیات و پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی قم توسط وزیر بهداشت وزارت بهداشت از مهمترین و حیاتی ترین دستگاه ها در جوانی جمعیت است برپایی میز ارتباطات مردمی، گامی به سوی امیدآفرینی در جامعه است درخشش دانش آموزان فارس در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی کشور + اعلام اسامی مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کالسیمین در حال برگزاری است. برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه+عکس تصادف مرگبار در مسیر پیرانشهر به سردشت با ۴ نفر فوتی جذب نیرو در مرکز پژوهش‌های موسسه طنین ایثارگران کشور آزمایشگاه تجهیزات پست دفتر فنی انتقال برق منطقه ای فارس به بهره برداری رسید افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار پس از ۳۰ سال انتظار با حضور رییس جمهور انتخاب مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان

8

مجمع نمایندگان کردستان در خواب ابدی

  • کد خبر : 34171
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
مجمع نمایندگان کردستان در خواب ابدی
کردستان به لطف عوامل زیادی در شاخص های چک برگشتی ، تورم نقطه به نقطه و دیگر شاخص ها رتبه اول می باشد ، اما از دید نمایندگان دولت در استان ، کردستان استانی همه چیز تمام است .

۶ نماینده عزیز مردم در مجلس شورای اسلامی مدتی است که دیگر کاملا به خواب ابدی خود فرو رفته اند ، جناب سید مهدی فرشادان به عنوان نماینده مردم سه شهرستان دیواندره ، کامیاران و سنندج در مجلس شورای اسلامی که خود روزگاری مخالف سفت وسخت تیم دولت و استاندار بود حال با انتشار این آمار ها همچنان ار دیوار صدا در می آید اما از مجمع نمایندگان و رییس مجمع در نمی آید .

در طول چهل و اندی که از عمر با برکت انقلاب میگذرد اقدامات موثری در سطح استان جهت محرومیت زدایی صورت گرفته است و دولت های مختلفی کار های فراوانی انجام داده اند و کسی منکر این کارها نیست حال اگر به برآورده شدن انتظار ۱۸ ساله کردستانی ها در حوزه حمل و نقل ریلی نگاهی بی اندازیم میبینیم که کردستان در حال توسعه و پیشرفت موتور حرکتش روشن شده است .

 

هیچ کسی نمی تواند از کارهای مفید و مثبتی که دولت سیزدهم در کردستان انجام داده است ایرادی بگیرد اما ما میخواهیم همانگونه که راه آهن همدان_سنندج و فرودگاه سقز و دیگر پروژه ها و طرح های بزرگ دیگر به اتمام رسید و تحقق یافت ، رویای آخر بودن اسم کردستان در شاخص های تورم و اقتصادی را برایمان محقق کنند .

تیم اقتصادی کردستان میتوانست در این ۲ سال دولت سیزدهم بهترین عملکرد را داشته باشد اما ظاهرا غیر از عوض شدن اشخاص در این مسند هیچ کاری صورت نگرفته است .

نماینده محترمی که ادعای دفاع از حقوق مردم کردستان را دارید پس چرا حضور شما در هیچ جایی که باید باشید حس نمی شود ؟ راستی مگر شما عرض نکردید که نماینده دولت در استان، ناتوان است پس چرا حتی به خاطر حرفتان هم شده است دنبال این موضوع را نگرفته اید ؟

چندی پیش بود که در تمام رسانه های استان خبری از برگشت حساب معادن و شرکت های بزرگ مختلف به استان منتشر شد اما جناب نماینده آیا شما تحقیق کرده اید آیا این موضوع تحقق یافته است یا خیر ؟

کردستان در حوزه تولید گندم استان اول کشور شد اما در حوزه های مختلف صنعت و معدن و دیگر حوزه ها همچنان هیچ حرکتی نشده است آنهم با وجود اینکه کردستان در تمام حوزه ها غنی است اما افسوس که وکیلان مردم در مجلس شورای اسلامی هیچ دفاعی از حق مردم نمی کنند .

جناب نماینده اگر واقعا شما بر اساس وظیفه ذاتی خود و آنچه که باید باشید مطالبه گر حق مردم و ملتتان بودید شاید این وضع استان نبود که در تورم و تعداد چک های برگشتی و …. استان های اول باشیم .

شاید اگر شما به جای دخالت در انتصاب مدیران و عزل آنان به فکر مشکلات اساسی جامعه بودید کردستان را بهتر میتوانستیم معرفی کنیم .

کردستان استانی است شهید پرور ، غنی از هرگونه نعمت الهی و ظرفیت های بی بدیل اما متاسفانه فاقد دلسوز که این خود زخم بزرگی و ضربه سهمگینی است به چهره استان فرهنگی کردستان

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34171

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.