• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
مدیر عامل نفت گچساران خبر داد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان این شرکت خبر داد.

  • کد خبر : 26531
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان این شرکت خبر داد.

مدیرعامل نفت گچساران خبر داد ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان نفت و گاز گچساران با صرفه جویی میلیاردی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان این شرکت خبر داد. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع نمایندگان مدیریت ها […]

مدیرعامل نفت گچساران خبر داد
ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان نفت و گاز گچساران با صرفه جویی میلیاردی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان این شرکت خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع نمایندگان مدیریت ها در نظام پیشنهادات این شرکت با تسلیت ایام ماه محرم گفت: یکی از موفق ترین نظام هایی که در چند دهه اخیر در واحدهای تولیدی و خدماتی کشورهای صنعتی به اجرا درآمده و نتایج درخشانی هم در پی داشته، مشارکت کارکنان از طریق ارائه پیشنهادها است.
کمالی با بیان اینکه؛ هدف اصلی از اجرای این نظام، بهبود گردش کار شرکت و بها دادن به شخصیت و کرامت انسانی کارکنان و در نتیجه افزایش بهره وری در سازمان است افزود: به غیر از فواید اقتصادی نظام مشارکت از نظر اجتماعی، با هدف تقویت همکاری در دو طرف، از میزان برخوردها و تعارض ها می کاهد، محیط کاری سالم و مناسبی به وجود می آورد، همچنین صلح و آرامش را در سازمان پایداری می بخشد.

کمالی خاطرنشان کرد: در طی بیست سال گذشته نظام پیشنهادات نفت گچساران موفقیت و پیشرفت های چشم گیری داشته است بگونه ای که در جشنواره های وزارتی و ملی توسط موسسات معتبر علمی؛ دانشگاهی با تکیه بر شاخص ها و مدل های مطرح استانداردهای جهانی به عنوان فعالترین دبیرخانه شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در سال ۸۱ معرفی شد و در سالهای گذشته نیز در جشنواره ملی نظام مشارکت موفق به کسب عناوین مختلف شده است .
وی اظهار داشت: در راستای ارتقا فرهنگ نظام مشارکت و پیشنهاددهی جلسات توجیهی؛ آموزشی و کارگاهی در غالب بازدیدهای سیستمی را به میزان ۳ هزار و هشتصد نفر ساعت برگزار کرده است .
مدیرعامل نفت گچساران ادامه داد: نظام پیشنهادات و مشارکت از سال ۱۳۸۰ در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران فعالیت خود را آغاز کرده است که تا کنون بالغ بر ۸۹ هزار و ۴۲۵ پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت دریافت شده است که پس از تصویب نهایی میلیاردها تومان سود و صرفه را در سازمان رقم زده است.

مدیرعامل نفت گچساران با اشاره به عملکرد نظام مشارکت در سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و دویست پیشنهاد توسط کارکنان شرکت به دبیرخانه نظام مشارکت شرکت نفت گچساران ارسال شده است، که از مجموع این پیشنهادات، ۳۱۵ مورد تصویب و تعداد صد و یازده مورد اجرایی شده است که صرفه جویی اقتصادی میلیاردی به همراه داشته است که انتظار می رود با برنامه ریزی کامل و هم افزایی میزان مشارکت کارکنان بالا رود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26531

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.