• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2
رئیس شورای شهر شیرینو گفت:

مدیرعامل پتروشیمی مروارید صدای العطش مردم شهر شیرینو شنید

  • کد خبر : 51711
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
مدیرعامل پتروشیمی مروارید صدای العطش مردم شهر شیرینو شنید
رئیس شورای شهر شیرینو گفت: مهندس فخرایی مدیرعامل محترم پتروشیمی مروارید صدای العطش مردم شهر شیرینو شنید و با همت این مدیر بیش از 800 میلیون به این شهر کمک شد.

ابراهیم بهمنی گفت: سالیان سال است مردم شیرینو به ویژه محله سهیل مشکل دریافت آب شرب دارند، به گفته کارشناسان و روسای اداره آبفا کنگان و سیراف شهر شیرینو نیازمند توسعه و جداسازی لاین محله های شهر شیرینو از هم است.

بهمنی گفت: بارها از آبفا استان، آبفا شهرستان ، سازمان منطقه ویژه ، پتروشیمی ها برای رفع مشکل آب و کمک به زیرساخت آب شرب شهر پیگیری کرده بودیم ولی متاسفانه کسی صدای العطش مردم نشنید تا اینکه مرد خوش غیرت و بومی منطقه جناب مهندس فخرایی مدیرعامل محترم پتروشیمی مروارید بعد چندین بار پیگیری و مکاتبه متوجه ضرورت مسئله شدند و الحمدالله در قالب کمک‌های مؤمنانه و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ۲۰۰۰ متر لولۀ پلی اتیلن ۱۶۰ میلیمتر با تحمل فشار ۱۶ اتمسفر از طرف شرکت پتروشیمی مروارید به شهر شیرینو کمک و به شهرداری تحویل شد.

ابراهیم بهمنی اظهار کرد:

شهر شیرینو یکی از پرتردد ترین شهرهای شهرستان کنگان است که متاسفانه در گوشه جنوبی استان بوشهر قرار گرفته و بارها مورد بی مهری از سوی مسئولین و مدیران صنعت شده است.

بهمنی در پایان ضمن تشکر از مدیرعامل محترم پتروشیمی مروارید گفت: ای کاش همه مدیران صنعت درکی از تعامل با میزبانان صنعت داشتند،افزایش تعامل و همکاری بین صنعت و جامعه محلی (میزبانان بومی) نیازمند تقویت ارتباط دوسویه است، و جا دارد از پیگیری های مهندس فخرایی، مهندس تابش نژاد، مهندس حسین پور، و مهندس اسدی (مدیران ارشد این پتروشیمی) تشکر وقدردانی کنیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.