• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

احداث استخرهای خرد مقیاس پرورش ماهی در منازل روستایی سیستان و بلوچستان طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سیستان و بلوچستان آغاز شد در راستای پیگیری مسائل و مشکلات درمانی حوزه انتخابیه؛ *دیدار محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای موسیقی آیینی و شاهنامه‌خوانی تا برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در شهر جهانی بیشاپور «یک حضور» در مستندات یکشنبه و «نمایش» در سینماتک خانه هنرمندان ایران حضور فعال موسسه اعتباری ملل در دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اجرای برنامه سلامت خانواده گامی مهم در دسترسی عادلانه به خدمات سلامت در شهرستان گناوه است اهمیت تداوم به مسیر اقدامات تاثیرگذار در جوانی جمعیت، تا دستیابی به نتیجه مطلوب به خرم آباد شهر هزار و یک سرعت گیر خوش آمدید سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست ساز را که دیشب قصد ایجاد نا امنی از پیش تعیین شده را داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر کردند. بهسازی سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی زاهدان تحول دیجیتال در پست؛ پیشران تحول دیجیتال کشور است

4
پرداخت ۳.۹ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و ۹۸۶میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است

  • کد خبر : 21636
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و ۹۸۶میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است

: پرداخت ۳.۹ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و ۹۸۶میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته […]

:
پرداخت ۳.۹ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و ۹۸۶میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۵۶مورد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌شده است، افزود: میزان تسهیلات پرداخت‌شده از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال جاری سه میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان است.
مبشری یادآور شد: از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال گذشته ۶۳۱۶ مورد تسهیلات با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه توسعه سنت قرض‌الحسنه از سیاست‌های اصلی کمیته امداد در راه‌اندازی صندوق امداد ولایت است، گفت: راه‌اندازی این صندوق یکی از اقدامات اساسی کمیته امداد به‌منظور پرداخت تسهیلات سریع‌تر و آسان‌تر به مددجویان و افراد نیازمند است.
مبشری بابیان اینکه یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به آنان است، گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی صندوق امداد ولایت به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان در زمینه‌های مختلف پرداخت می‌شود.
وی بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه کمک‌های حمایتی، خودکفایی و اشتغال، درمان، تحصیلی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن، و پرداخت جهیزیه پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه طرح قرض ماندگار (کمک به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه) به‌منظور کمک به نیازمندان در صندوق امداد ولایت کمیته امداد اجرایی شده است،افزود: در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنان به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.
مبشری ضمن دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، گفت: از همه خیران نیکوکار می‌خواهیم که حتی با مبلغ جزئی و ناچیز این صندوق را حمایت کنند و با مشارکت در امر خیر دنیوی قرض ماندگار و همچنین سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت،  از ثواب اخروی بهره مند شوند . م

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21636

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.