• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
عسکری نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی:

مراجعه ۱۱۶۹ نفر به میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی فارس

  • کد خبر : 32352
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۰۱
مراجعه ۱۱۶۹ نفر به میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی فارس
فارس_ نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طول برگزاری سه روز میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس 1169 نفر به این میز مراجعه که همکاران خدوم جهاد کشاورزی فارس با صعه صدر پاسخگوی این عزیزان بودند.

گیتی آنلاین_ محسن عسکری در پایان برگزاری میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی این استان بیان کرد: بیشترین فراوانی مراجعین به ترتیب مرتبط با بحث تسهیلات در حوزه های کشاورزی، حوزه امور اراضی و منابع طبیعی و درخواست اشتغال فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و مدیریت منابع انسانی بود.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه مراجعین حوزه بهبود تولیدات دامی و تولیدات گیاهی به لحاظ فراوانی مراجعین در رده های بعدی به این میز بودند، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انجام داده این درخواست ها و دستورات ذیل آن در سامانه ای تحت عنوان ۱۱۱ سامد درج و ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه کد پیگیری برای مجموعه متقاضیان و مراجعین به میز ارتباطات مردمی پیامک خواهد شد، افزود: این افراد می توانند با درج آن در سامانه سامد پیگیر مراحل اجرای دستورتی که ذیل درخواست خود داشتند را داشته باشند.

عملکرد روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس تحسین برانگیز بود

نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه نهاد محترم ریاست جمهور داشت سفر مقام عالی وزارت و چهار نفر از معاونین وزیر به استان فارس صورت گرفت، افزود: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از مجموعه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به جهت اینکه در راستای این سفر پوشش خبری خوبی انجام شد.

او با اذعان به اینکه در سفر به استان فارس حجم عملیات بسیار گسترده ای صورت گرفت، افزود: با مجموعه اقدامات روابط عمومی ارتباطات مردمی بسیار مناسبی شکل گرفت و به حمد الله مجموعه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بسیار خوب عمل کرد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پیشرو روابط عمومی است که از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و خبری در همه ابعاد استفاده کند، گفت: روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس به بهترین شکل توانست از تمامی ابزار ها استفاده کند.

او بیان کرد: در این سفر ویژه نامه، بسته خبری، خبرهای خبرگزاری و اخباری که به صورت دقیق در همه ابعاد از سفر مقام عالی وزارت، معاونین وزیر و از میز ارتباطات لحظه به لحظه منتشر می شد را داشتیم و خبرهای خیلی خوبی می رسید. خداقوت می گویم امیدواریم شاهد ارتقاء این بخش در مجموعه جهاد کشاورزی استان فارس باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32352

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.