• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

مراسم گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز مادر در مجتمع دخانیات کردستان برگزار شد

  • کد خبر : 40790
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
مراسم گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز مادر در مجتمع دخانیات کردستان برگزار شد
صبح امروز سه شنبه مورخ 19 دی ماه سال 1402، مراسم گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن، با حضور "عيسی کرمی" مدیر مجتمع، "زینب زاله" مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان و بانوان شاغل در این مجتمع برگزار شد.

به گزارش گیتی آنلاین ، در ابتدای این مراسم، “عيسی کرمی” مدیر مجتمع دخانیات کردستان، با تبریک میلاد خجسته ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره (س) و روز مادر و روز زن، به جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام، از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: اسلام زن را موجودی والا و دارای کرامت می داند که پایه و اساس زندگی و خانواده بر روی آن شکل گرفته و دوام می یابد.

کرمی، وجود مبارک حضرت زهرا (س) را مایه فخر و برکت برای همه زنان جامعه برشمرد و افزود : الگوگیری از این شخصیت بزرگوار می تواند مایه آرامش، موفقيت و سعادتمندی آنان را فراهم نماید.

مدیر مجتمع دخانیات کردستان یادآور شد: حجب، حيا، ادب و عفت زن ایرانی، سهم ویژه ای در تبلیغ و انتقال فرهنگ تابناک انقلاب اسلامی به سایر کشورهای دنیا داشته و بحمدالله زنان جامعه ما، با بینش و بصیرتی که از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) آموخته اند، در برابر هجمه های استکبار جهانی به ارزش های اسلامی همچون کوه راسخ و استوار ایستاده و از تزلزل بنیان خانواده ها بشدت جلوگیری می نمایند.

ایشان یادآور شدند: ما در مجتمع دخانیات استان کردستان، افتخار همکاری با ده نفر از خواهران تحصیلکرده، توانمند و منضبط را داریم که با حضور در واحدهای مختلف ادارات مجتمع، به بهترین شکل فعالیت می نمایند.

در ادامه؛ “زینب زاله” مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کردستان هم با ابراز خرسندی از حضور در مجتمع دخانیات استان کردستان، به نگاه ویژه انقلاب اسلامی به جایگاه والای زن اشاره و گفت: مقام معظم رهبری بکرات فرموده‌اند که زن تنها نباید به امر خانه داری بپردازد، بلکه باید در تمام جهات جامعه حضور فعال داشته باشد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کردستان افزود: در نظر امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی، زن؛ محجبه، شریف و در متن و محور تحولات عالم قرار دارد، به گونه ای که؛ فرهنگ ساز، تمدن ساز و انقلابی می باشد.

زاله خاطرنشان ساخت: امروز در نظام اسلامی ما صدای زنان، رساتر از مردان بوده، و کارکرد زن انقلابی در درون و بیرون از خانواده که همانا منشا گرفته از آموزه های دین مبین اسلام و ائمه‌ معصومین است کاملا مشهود و تعيين کننده می باشد .

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از بانوان همکار این مجتمع تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.