• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2

مسئول امور سینمای حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی خبر داد: تعیین نرخ بلیت سینماهای ارومیه بر اساس درجه کیفی

  • کد خبر : 40426
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
مسئول امور سینمای حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی خبر داد:  تعیین نرخ بلیت سینماهای ارومیه بر اساس درجه کیفی
مسئول امور سینمای حوزه هنری استان آذربایجان غربی گفت: قیمت بلیت سینماهای ارومیه بر اساس درجه‌بندی کیفی صورت‌گرفته تعیین شده است.
مسعود یکانی مسئول امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین ، در خصوص نرخ بلیت سینماهای ارومیه اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده سینماهای کل کشور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای علاقه‌مندان با ۵۰ درصد تخفیف بلیت ارائه می‌کنند که قیمت شناور بلیت نیز باتوجه‌به وضعیت فیلم، زمان اکران، استقبال مردم و نوع ارائه آن در سینما ممکن است متغیر باشد.

وی ادامه داد: قیمت بلیت سینماهای ارومیه بر اساس کیفیت سینماها مشخص شده است که دراین‌بین قیمت بلیط در «پردیس سینمایی مهر ارومیه» باکیفیت مدرن روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه ۶۰ هزار تومان؛ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۵ هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ۷۰ هزار تومان است.

یکانی در خصوص قیمت بلیط در «سینما ایران ارومیه» باکیفیت ممتاز هم گفت: در سینما ایران ارومیه بلیط روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با قیمت ۴۵ هزار تومان؛ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ هزار تومان و پنجشنبه و جمعه هر هفته با نرخ ۵۰ هزار تومان برای علاقه‌مندان سینما عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: کلان‌شهر ارومیه در حال حاضر دارای ۹ سالن سینمایی فعال باکیفیت مدرن و ممتاز در پردیس سینمایی مهر و سینما ایران است که به‌تازگی بازسازی شده و با آخرین امکانات سینمایی برای علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌کند.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سینماهای ارومیه آماده پذیرایی از مخاطبان هستند انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان سینما از آثار روی پرده دیدن کرده و اقتصاد سینما نیز رونق بیشتری را تجربه کند.

خاطرنشان می‌شود سینما رسانه‌ای است نافذ و تعیین‌کننده و امروزه، در بسیاری از کشورها برای بسترسازی و عملیاتی‌کردن برنامه‌ها و راهبردهای کلان ملی و بین‌المللی از این رسانه بهره‌گیری می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.