• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

تداوم پرداخت تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۲ ۱۵۰۰ راس دام مردم خراسان رضوی به کمیته امداد خراسان رضوی اهدا کردند کشف بيش از يک تن و ۲۴۰ کيلوگرم مواد افيوني در سيستان و بلوچستان برقراری عدالت آموزشی هدف دانشگاه پیام نور است امکان مسترد کردن املاک مسکونی تملیکی بانک ملت به مالکان سابق بدون برگزاری مزایده از ارائه ۱۰۰محصول دانش‌بنیان تا مراسم تجلیل با حضور استاندار حضور پر شور فعالان قرآنی باعث تعالی کارکنان و پیشرفت دریادلان خواهد بود  خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان داراب/ انجام ۴۸۹ ماموریت اورژانس داراب از ابتدای تعطیلات نوروزی انتخاب ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در نوآوری پایدار برای مقابله با چالش‌های جهانی دولت سیزدهم، رکورد ۲۵ ساله حمل و نقل ریلی را شکست تعزیر قاچاقچی پارچه در چابهار مراسم معارفه‌ی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی و سرپرست مرکز موسیقی حوزه هنری برگزار شد

2

مقاومت فلسطین محصول تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) است

  • کد خبر : 35921
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
مقاومت فلسطین محصول تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) است
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی بنای محکمی را بنیان نهادند که امروز حاصل این تفکر و اندیشه را در فلسطین و جبهه مقاومت شاهد هستیم.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی در همایش انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب در سخنانی با تجلیل از رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شما رزمندگان شهدای زنده هستید که در دوران دفاع مقدس، حماسه‌آفرینی کرده و در روزهای سخت زحمت کشیده‌اید و این ایثارگری‌ها فراموشی ناشدنی است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سلسله شهدا هستند که دشمن را نابود کردند، افزود: امروز رزمندگان و فرزندان شما، سنگرها را تحویل گرفته و در عرصه مجاهدت حاضر بوده و راه شما را با افتخار ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب و مردم این شهرستان نقش و جایگاه ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب و ولایت داشته‌اند، گفت: میاندوآب، سرزمین مجاهدت‌ها و مجاهدان خستگی‌ناپذیر است که رزمندگان این سرزمین در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و به نقش خویش به نحو احسن عمل کرده‌اند.

رجبی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مقاومت فلسطین و طوفان الاقصی، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با رهبری انقلاب اسلامی بنای محکمی را بنیان نهادند که امروز حاصل این افق دید، تفکر و اندیشه را در فلسطین و در یمن و در جای‌جای جبهه مقاومت شاهد هستیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اقدام اخیر انصارالله یمن، اظهار کرد: ما امروز برکت اسلام و نعمت ولایت‌فقیه و افق دید حضرت امام خمینی (ره) را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز حزب‌الله که از ثمرات انقلاب اسلامی است در معادلات جهانی جای داشته و نقش بازی می‌کند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) در تراز تاریخ یک سازماندهی بسیار خوب انجام داد.

رجبی در ادامه با تأکید بر اینکه باید فرامین امامین انقلاب در سرلوحه کار ما باشد، گفت: تربیت نسل جوان و در تراز انقلاب اسلامی وظیفه ما بوده و برای تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی باید فرامین رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود کنیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به اهمیت پرورش در کنار آموزش اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در مدارس راهیان کوثر به آن توجه شده، مقوله پرورش و تربیت بوده که آن را در کنار آموزش دنبال کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم رسول سید تاج‌الدینی کانون وابستگان سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام‌گرفته در امور مربوط به وابستگان پرداخت.

همایش انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب به مدت دو روز و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پور جمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در هتل لاله میاندوآب برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35921

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.