• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

برپایی نمایشگاه «کهن الگوها» در گالری آرتمیس  مجمع برترین شرکت بیمه خصوصی کشور برگزار شد. محرومیت زدایی جهادگران خلاق دهرمی اهمیت تقویت مشارکت های برون بخشی در پیشبرد موفق اهداف جوانی جمعیت مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی: اجرای بیش از ۵٠٠ عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت معلم در آذربایجان غربی /جذب ۵۰ درصدی بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی ۴ واحد مشاور املاک متخلف زاهدان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند کولر گازی مجهز به فناوری اینورتر(Inverter) ال‌جی و نحوه کارکرد آن کارزار درخواست برای برکناری شهردار سنندج  «خوشه‌چینان و من» در مستندات یکشنبه و «ایثار» در سینماتک خانه هنرمندان ایران  برگزاری سومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی سیستان‌وبلوچستان انهدام ۲۸ باند و شبکه قاچاق کالا در آذربایجان غربی اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

3
با فرم و محتوایی متفاوت؛:

مهدی صفی‌یاری با علی درخشی انیمیشن می‌سازد

  • کد خبر : 40316
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
مهدی صفی‌یاری با علی درخشی انیمیشن می‌سازد
مهدی صفی‌یازی کارگردان و تهیه‌کننده در جدیدترین فعالیت خود سراغ ساخت مجموعه ای انیمیشنی رفته است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، مهدی صفی یاری با علی درخشی مجموعه ای انیمیشنی می‌سازند.

مهدی صفی یاری که سال هاست در حوزه فیلم، سریال و رئالیتی شو به عنوان تهیه کننده و كارگردان حضور دارد قصد دارد در جدیدترین فعالیت هنری، مجموعه‌ای انیمیشنی با فرم و محتوایی متفاوت بسازد.

در بخش انیمیشن علی درخشی با صفی یاری همراهی می کند.

علی درخشی را بیشتر به عنوان کارگردان و نویسنده انیمیشن «دیرین دیرین» و (حيات وحش) می شناسیم که همچنین در خلق شخصیت های جدید انیمیشن مهارت دارد.

مهدی صفی یاری که در حال حاضر رئالیتی شوی «ناتو» با ایده و کارگردانی و تهیه‌کنندگی وی در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است در تدارک ساخت یک رئالیتی شوی جدید نیز است. صفی‌یاری همچنین مجموعه عروسکی «شورت نيوز» و انيميشن «پندانه» را تهيه و کارگردانی می‌کند که در  اینستاگرام منتشر می‌شود و مورد استقبال مخاطبان نیز است.

کاریکاتور این خبر توسط علی درخشی و ویژه این همکاری طراحی و اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.