بانک ایران زمین، اعتماد گروههای مردمی به نهاد پولی و بانکی را به عنوان یک سرمایه مهم برای رسیدن به عملکردی مطلوب برای مدیران و کارکنان خود تدوین و تبیین کرده است. سرمایهای که ماحصل جلب رضایت مشتریان با هدف نهایی دستیابی به کسب درآمد بالا برای بانک ایران زمین و سود بیشتر برای سهامداران است.
به گزارش گیتی آنلاین، مجموعه فعالیتهای برنامهای بانک ایران زمین در چند سال گذشته علیرغم چالشهایی که در تراز مالی خود داشته همواره بر شفافیت را مدنظر قرار داده، به طوری که بسیاری معتقدند بانک ایران زمین جهت استقرار نظام بانکداری الکترونیک جلودار شفافیت است که درخور تقدیر میباشد.
بانک ایران زمین، هدف گذاری مدیریتی خود را مبنی بر قرار گرفتن در جایگاه نخست کشور در کلیه زمینهها قرار داده و معتقد است این مهم تنها با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران بانک ایران زمین امکانپذیر است.
تاثیر اقدامات این بانک در شبکه بانکی غیر قابل انکار است، چرا که موج بانکداری الکترونیک که امروز دغدغه بسیاری از بانکهای کشور را تشکیل میدهد توسط بانک ایران زمین به طور جدی از چند سال قبل دنبال شد و تمایز محسوس ارائه خدمات در این زمینه رقابت ویژهای در بین بانکهای کشور ایجاد کرده است. ضمن آنکه بانک ایران زمین با دارا بودن ظرفیتهای لازم مانند اموال و دارایی و مطالبات انباشته مسیر هموارتری برای حل مسائل مالی خود میبیند.
وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری، تمرکز بانک بر نیازهای مشتری است، به همین خاطر بانک ایران زمین از سالها پیش استراتژی خود را مبنی بر بانکداری دیجیتال تدوین کرده و توانسته در حوزه دیجیتال و کسب رضایت مشتریان موفقیتهای بیشماری را به دست بیاورد.
بانک ایران زمین در کنار ارائه خدمات بانکی و مالی علاوه بر اینکه موتور توسعه اقتصاد کشور را به حرکت در میآورد از طریق استراتژی مسئولیت اجتماعی میتواند تصویر مثبتی نسبت به برند خود ایجاد و با ارائه فعالیتهای مبتنی بر بانکداری مدرن و پرداخت وامهای تکلیفی عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشد.
اهداف و استراتژیهای بانک ایران زمین در راستای حمایت و آموزش کارکنان در جهت مشتریمدار و رضایت مشتریان قرار داده شده و در این مسیر برنامهها و طرحهایی را با توجه به فضای فناورمحور بودن جهان در عرصه مالی و اقتصاد بنیان گذاشته است.
افزایش قدرت تسهیلاتدهی، پوشش انواع ریسکها و افزایش قدرت چانهزنی و رقابت در بازار از جمله دستاوردهای مهم ناشی از افزایش سرمایه بانک ایران زمین است که با تحقق این امر، ترازنامه بانک به اندازه کافی متوازن میشود.
تلاش مدیران بانک ایران زمین همواره بر محور شفافیتهای مالی و عملکردی این بانک با ایجاد بانکداری شیشهای در لایههای مختلف است، هرچند که برخی از موضوعات مربوط به تراز مالی بانک منشأ بیرونی دارد، اما تلاشها جهت حل آن به صورت مستمر در حال انجام است و نمیتوان از کنار آن ساده گذشت.
مهدی پیراولیاء