• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
امید راستبین:

میزان سپرده‌گذاری در سیستم بانکی استان کردستان با دارا بودن ۲ درصد جمعیت کشور ۶ دهم درصد است

  • کد خبر : 27291
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۶
میزان سپرده‌گذاری در سیستم بانکی استان کردستان با دارا بودن ۲ درصد جمعیت کشور ۶ دهم درصد است
مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: میزان سپرده‌گذاری در سیستم بانکی استان کردستان با دارا بودن ۲ درصد جمعیت کشور ۶ دهم درصد و میزان تسهیلات پرداختی آن هم ۶ دهم درصد است.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، امید راست بین مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ، اظهار داشت: این روز فرصتی مطلوب است از طریق اهالی رسانه در صورتی که نارضایتی به دلیل کم کاری مادر بانک مسکن برای مشتریان بانک ایجاد شده از همه آنها عذرخواهی کنیم ، سیستم بانکی استان همه تلاش خود را برای ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان می کند اما باید دانست که در استانی هم چون تهران که ۱۷ درصد جمعیت کشور را دارد میزان سپرده موجود در سیستم بانکی آن ۵۴ درصد و میزان تسهیلات پرداختی آن ۶۱ درصد است اما میزان سپرده‌گذاری در سیستم بانکی استان کردستان با دارا بودن ۲ درصد جمعیت کشور ۶ دهم درصد و میزان تسهیلات پرداختی آن هم ۶ دهم درصد است.

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان بیان کرد : منابع بانکی استان ۴۱۲ هزار میلیارد ریال است که از این مقدار سهم بانک مسکن از مجموع منابع بانکی استان ۲۵ هزار میلیارد ریال معادل ۶ درصد است.

وی با بیان اینکه بانک های استان ۵۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی و اشتغالزایی پرداخت کردند که میزان پرداختی بانک مسکن ۳۰ درصد از مجموع تسهیلات تکلیفی و اشتغالزایی استان به عبارتی ۱۷ هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده است.

امید راست بین عنوان کرد: بانک مسکن حدود ۱۴۴ درصد منابع در اختیار خود را به عنوان تسهیلات به مردم پرداخت کرده است یعنی افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال منابع بانکی خود از دیگر شعبه های بانک مسکن در سطح کشور استقراض کرده و در اختیار مردم قرار داده‌است.

راست‌بین یادآور شد: از جمله خدمات بانک مسکن که به صورت غیرحضوری به مشتریان ارائه می شود می توان به افتتاح حساب، صدور کارت هدیه مجازی و صدور سفته الکترونیکی اشاره کرد همچنین یکی از رسالت های بانک مسکن انجام فعالیت های اجتماعی و مدنی است که آزادی ۴۹ زندانی جرائم غیرعمد، مشارکت در ساخت مدرسه ای در حسین آباد سنندج که در شهریور امسال به بهره برداری می رسد و توزیع بسته های معیشتی در اعیاد مذهبی از جمله فعالیت های اجتماعی این بانک در استان از ابتدای امسال تاکنون است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27291

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.