• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیشران علمی است/ مسیر علمی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قابل الگوبرداری برای کشور است مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان به بیش از ۲۸۷ هزار تن رسید فراگیری تب دنگی در تهران را قویاً تکذیب می کنم/ مشاهده و ثبت فقط یک مورد تب دنگی در تهران عمل جراحی پیچیده سه عضو مبتلا به کیست هیداتید در کودک۳ ساله در بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان اقدامات جهادگران فاطمی مصداق خدمت خالصانه و ایثارگرانه است/ ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز راه اندازی شده است اجرای پروژه‌های عمرانی در تالار وحدت آغاز می‌شود تخفیف ۳۰ درصدی شب یلدایی برای نمایش «اعتراف‌ها و دروغ‌ها» تشکیل هشتاد درصدی تکواندوکاران زاگرس جنوبی فارس در ترکیب تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی چین افزایش توزیع ۲۲ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی مرحله چهارم تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان شهر آباده عامل اصلی شهادت شهید ” شیبک ” دستگیر شد تصادف مرگبار در مسیر پیرانشهر به سردشت با ۴ نفر فوتی

2
«نیست» و «غلط» روی صحنه می‌روند؛

میزبانی عمارت نوفل‌لوشاتو از دو نمایش تازه

  • کد خبر : 21159
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
میزبانی عمارت نوفل‌لوشاتو از دو نمایش تازه
دو نمایش «غلط» به کارگردانی سعید زمانی و «نیست» به کارگردانی مهرا...[نیست] مهران عشریه در عمارت نوفل لو شاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، نمایش «غلط» به نویسندگی رامین علیزاده و کارگردانی سعید زمانی از سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه تا ششم تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در این عمارت اجرا می‌شود.

نهال آزاد، شادی اکبرزاده، تبسم انصاری، سعید زمانی، عزیز شاطری، کیانا شهباز، مهیار کهن، محمدحسین مهاجری، محمد نادی و مازیار یاوری بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش، روایت گروه تئاتریست که دغدغه‌ای چون جنگ و آب دارد. حالا بازیگران ما بر روی صحنه‌اند بدون گریم، نور، صحنه و حتی بدون کفش و تنها با بهره گیری از روان و جسمشان شاعرانه حرفشان را میزنند. آنها بازیگرانی هستند که آگاهانه و روشمند به سمت ارائه این اثر رفته‌اند. آنها در این نمایش از فقر، جنگ و زمان می‌گویند بی‌آنکه از آن حتی کلمه‌ای بر زبان بیاورند.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/ghalat مراجعه کنند.

نمایش «نیست» به نویسندگی و کارگردانی مهرا…[نیست] (مهران عشریه) از پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل لو شاتو روی صحنه می‌رود.

سمیرا زائری، سونیا سرلک و پویا عربگری بازیگران این نمایش هستند.

در توضیح این نمایش آمده: سابینا درصدد ایجاد تغییراتی در خانه است. کرگدنی از پشت پنجره می گذرد. همه چیز نیست می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/nist3 مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.