• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

جایزه شهردار برتر برای اولین بار در خراسان رضوی اهدا می‌شود «بشقاب پرنده» بهترین فیلم کوتاه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» شد دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار برگزار می‌شود نمایشگاه گردشگری پارس دومین نمایشگاه بزرگ کشور است فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا: درایت و هوشیاری اهل سنت و شیعه اهداف دشمنان را نقش برآب کرد مشکلات علی آباد زیر ذره بین حمیدرضا صفریان مرد «بی تعارف» شورای شهر خرم آباد ٤٨ هزار تخت بیمارستانی به مجموع تختهای بیمارستانی افزوده می شود/ تلاش برای ارائه خدمات باکیفیت تر و بیشتر به مردم مراسم گرامیداشت روز جهانی خبرنگاران ورزشی استان کرمانشاه برگزار شد توزیع ۹۶۰۰ قلم دارو در تعطیلات نوروز در سراسر کشور/ کاهش ۱۳ درصدی اعزام بیمار و مصدوم به بیمارستان ها و افزایش ۴ درصدی اعمال جراحی هفتمین دستگاه دیالیز بیمارستان مهر، وارد چرخه خدمت رسانی به بیماران شد ادغام آموزش پزشکی در نظام سلامت ایران منحصر بفرد است «ویدیوگرام‌های یک انقلاب» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران

2
با حضور مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت؛

نشست هماهنگی آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ برگزار شد

  • کد خبر : 52809
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
نشست هماهنگی آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ برگزار شد
فارس_ در نشست هم اندیشی مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون نحوه برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی 1403، برنامه ریزی شد.

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست از اعلام میزبانی برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه سه، چهار و پنج در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر «سید وحید حسینی هدف از معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه منتخب و حضور دانشگاه های کلان منطقه سه و چهار و پنج در شیراز برای برگزاری آزمون را مشارکت جمعی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی این مناطق و نزدیک شدن به یک سطح علمی آموزشی عنوان کرد.

او مشارکت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی برای برگزاری این آزمون را پایه و اساسی برای استقلال دانشگاه ها برشمرد و اظهار کرد: امید است این آزمون با همکاری اساتید دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان مناطق سه، چهار و پنج، به نحو مطلوبی برگزار شود.

مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور و مشارکت فعال رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست های شورا و دبیرخانه آموزش پزشکی و اساتید و همچنین تشکر از مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس همکاری با این دبیرخانه، هدف از برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق کشور را استقلال و مدیریت بخشی بیش از پیش دانشگاه ها و رسیدن به یک سطح علمی و آموزشی عنوان کرد.

دکتر «محسن عباسی» ادامه داد: آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ در دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه سه، چهار و پنج، در رشته های مختلف به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

دکتر «حضرتی» معاون اجرایی و مسوول آزمون های شورای تخصصی وزارت بهداشت نیز در این نشست در خصوص مسایل مختلف مانند واگذاری این آزمون به دانشگاه های منتخب کلان مناطق، طراحی سوالات، همکاری ناظران و اعضای هیات ممتحنه و روند برگزاری آزمون توضیحاتی ارایه داد.

همچنین در این نشست، اساتید و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نظرات و پیشنهادهای خود را در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون مطرح کردند.

نشست هماهنگی آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳، صبح روز هشتم خرداد ۱۴۰۳، با حضور مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رییس دانشگاه و اساتید و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52809

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.