گیتی آنلاین-به نقل ازروابط عمومی اداره کل؛مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت:سامانه پایش خدمات فرودگاهی در خصوص ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی و دریافت نظرهای مسافران در جهت بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع در ترمینال فرودگاه بین المللی زاهدان نصب و راه اندازی شد.
خسروی بنجار افزود: انعکاس نظر مسافران کمک شایانی به ارتقا و بهبود خدمات فرودگاهی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: این سامانه بصورت چند مرحله ای طراحی شده که شامل ۱۵ کنسول کلیدی، ۴ کنسول رضایت سنجی لمسی و در فرودگاه بین المللی زاهدان نصب شده است.