• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

تجلیل از خیرین آزادی زندانیان نیازمند ستاددیه بخش نازلوی ارومیه پل بزرگ شیله در مسیر ارتباطی زابل- زاهدان با هدف تردد ایمن نوروزی زیر بار ترافیک رفت اطلاعیه برق منطقه‌ای فارس در خصوص خاموشی در مناطقی از شیراز معرفی بیش از ۷۰ فرصت سرمایه‌گذاری در ششمین نمایشگاه ایران اكسپو ۲۰۲۴ همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان، ۱۷۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای شد مرکز نفس استان فارس برگزیده دومین رویداد ملی نفس شد رشد ۲۱ درصدی پرواز های فرودگاه های سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته ادامه تورکنسرت علیرضا قربانی در اروپا چهار هزار و ۲۰ بیمار فشارخون بالا و دیابتی در استان بوشهر شناسایی شده‌اند/ کمک مالی ماهیانه به کودکانه دچار سوءتغذیه در استان بوشهر روکش بتنی، جایگزین جدید قیر برای آسفالت معابر واگذاری نمادین یک قطعه زمین در روستای گیاه زار شهرستان شیراز کلید خورد دبیر اجرایی کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸ عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است

4
۳۰ خرداد ماه سال جاری و در سه نوبت صورت می‌گیرد؛

نمایش فیلم سینمایی «ایرو» در نیویورک

  • کد خبر : 21056
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
نمایش فیلم سینمایی «ایرو» در نیویورک
فیلم سینمایی «ایرو» به کارگردانی هادی محقق در سینما اسپکتکل بروکلین نیویورک در آمریکا به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «ایرو» به کارگردانی هادی محقق و تهیه‌کنندگی رضا محقق در سینما اسپکتکل بروکلین نیویورک در آمریکا به نمایش درمی‌آید.

نمایش فیلم از ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در سه نوبت خواهد بود.

این سینما فیلم های هنری جهان را برای سینمادوستان نیویورکی به نمایش می گذارد و انتخاب فیلم «ایرو» به دلیل وجوه هنری آن بوده است.

در این فیلم حمدالله عزیزی، محمد آذرخش، مهیار آبروان و حسین قزلباش به هنرمندی پرداخته‌اند.

ایرو داستان آن درباره ی پیرمردی است که به دلیل مشکلی که برای پسرش پیش آمده، سرپرستی نوه اش را برعهده می گیرد و در این بین سعی می کند مشکلات پسرش را نیز حل کند.

«ایرو» در زمان ساخت خود در جشنواره های معتبر جهانی پذیرفته شد و جوایزی را کسب کرد. پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی تورنتو کانادا، سومین دوره جشنواره فیلم گوا در هند، چهل و دومین دوره جشنواره سائوپائولوی برزیل و جشنواره هایی چون پکن، چنای هند، پراگ، زوریخ سویس و بارسلون از جمله رویدادهایی بوده اند که در آنها حضور داشته است. پخش بین‌الملل فیلم را محمد اطبایی برعهده دارد.

از هادی محقق در حال حاضر فیلم سینمایی «دِرب» در سینماهای فرانسه روی پرده است و در هفته اول نمایش خود توانست تعداد ۸۴۵۷ تماشاگر داشته باشد. این فیلم را نیز رضا محقق تهیه کنندگی کرده است.

هادی محقق را به عنوان کارگردانی با رویکرد هنری در سینمایش می شناسند و ساخته های او مورد اقبال جشنواره های جهان است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.