• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
6

نماینده مجلس بی خبر از اوضاع

  • کد خبر : 22157
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
نماینده مجلس بی خبر از اوضاع
در بیانات صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ با صراحت به نمایندگان محترم مجلس یازدهم و نوع رابطه مجلس با قوای دیگر به خصوص قوه مجریه توصیه ای را مطرح فرمودند رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دوگانه ای در رابطه با مجلس ودولت وجود دارد دوگانه ی تقریب و تخریب.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، در مثالی ایشان می فرمایند وزیر از مجلس رای اعتماد گرفته چند ماه بعد همین وزیر استیضاح می شود خب استیضاح برای چه؟ مگر در یک وزارتخانه در چند ماه چه کار می شود کرد که اگر نکرد استیضاحش کنند این افراط در بکارگیری نظارت است.

جناب آقای دکتر فتحی نماینده محترم مردم شریف سنندج دیواندره و کامیاران آیا چند ماه از مسئولیت ریاست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گذشته است که اینگونه در صحن علنی مجلس ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور را مورد خطاب قرار می دهید؟ آن هم دقیقا به قصد تخریب .

آیا ریاست سازمان منتخب دولت سیزدهم نیست و در دوران ریاست جمهوری دکتر ابراهیم رئیسی انتخاب نگردیده اند ؟ این جابجایی مدیران آیا وضعیت بیکاری چندین ساله و توسعه نیافتگی استان را که نشانه سوء مدیریت از سالهای گذشته است را حل خواهد کرد؟ یا اینکه شرایط استان را به چالشی جدید نخواهد کشاند که این مورد هم در بیانات معظم له به صراحت بیان شده است که این موضوعات به کشور ضربه میزند .

آیا در جلسه با مقام معظم رهبری حضور نداشتید؟ البته موضوع عدم حضور شما در جلسات شورای برنامه ریزی هم که خود بیانگر بسیاری از قضایاست. به فرموده رهبر معظم انقلاب سال آخر مجلس سال حساسی است نگذارید وجاهت طلبی روی حرف ها وشعارها اثر بگذارد یعنی اینکه حالا ما اگر چنانچه این حرف را زدیم ،این شعار را دادیم مردم به ما علاقه پیدا می کنند و رای آوری بالا می رود این را به کل از ذهنتان خارج کنید چه خوب است که بیانات ایشان را با دل وجان پذیرا باشیم تا چراغ راهی گردد برای خدمت به مردمان سرزمینمان.

چقدر دلمان لک زده برای روزهایی که همه راضی به رضای خدا بودند نه در پی کسب رضایت… روزگاری که همه خدا را بنده بودند نه قدرت وثروت را وحرف وشعار یکی بود ایاک نعبد وایاک نستعین.

تفاوت بسیار است میان دلسوزی وخدمت به مردم و به فکر مردم بودن تا به فکر خویش و جایگاه مان بودن و چه خوب است که بدانیم نظاره گران واقعی که در عرصه اجتماع حضور دارند اگرچه شاید به ظاهر کنشگرانی غیر فعال به حساب بیایند اما خود قاضیانی عادل اند و خوب می دانند چه کسی به چه بهایی چه می گوید.

سوال اساسی این کنشگران این است ایا جبران کم کاریها و عقب ماندگی ها و توسعه نیافتگی استان در طول یکسال مقدور است اگر اینچنین است پس چرا با وجود مسئولیت چندین ساله هنوز مشکلات استان پا برجاست ؟

جناب آقای دکتر فتحی  با پشتوانه چه کسانی بر سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تاختید ،  البته برداشت دیگری هم از بیانات شما می توان داشت وآن اینکه حتی نسبت به شرح وظایف سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان آگاهی ندارید چون اگر آگاه بودید نرخ تورم را که مسئله ای فرا استانی و معضلی کشوری است به سازمان استانی نسبت نمی دادید و حوزه وظایف دیگر دستگاه های اجرایی را جزء عملکرد سازمان مطرح نمی کردید .

دکتر فتحی آیا بهتر نیست کمی به اوضاع دیگر افراد نابکار که در پست های مدیریتی متفاوت استان چنبره زده اند رسیدگی کنید تا بدانید کجای کار می‌لنگد ؟ پس برای این کار شمارا دعوت میکنم به حوزه های خود حداقل سری بزنید تا متوجه عمق فاجعه استان آن هم از بعد مدیریت شوید

و در پایان نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی در جلسه ای با حضور کارکنان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بردارا بودن دو اصل در مدیریت تاکید فرمودند : صداقت و امانتداری که این از صفات بارز و اثبات شده سکاندار سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.