• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

نهضت ملی مسکن در شهرستان آباده به فاز سوم و پنجم رسید

  • کد خبر : 39169
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
نهضت ملی مسکن در شهرستان آباده به فاز سوم و پنجم رسید
فارس_ مراسم کلنگ زنی فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن شمال فارس در شهرستان آباده و در قالب ۳۰۴ واحد و فاز ۵ در قالب ۲۹۶ واحد با حضور فرماندار این شهرستان ،بخشدار، مدیران ادارات به میزبانی بنیاد مسکن آباده انجام شد.

گیتی آنلاین_ میثم خداداد فرماندار شهرستان آباده در این مراسم با بیان اینکه طرح های تامین مسکن شهری و نهضت ملی مسکن در این شهرستان با بهره گیری از حداکثر ظرفیت های قانونی دنبال می شود گفت: شهرستان آباده شهرستان شاخص در اجرای نهضت ملی مسکن است.

حمیدرضا عابدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان آباده در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از طرح های امید بخش برای خانه در شدن اقشار مختلف است اظهار داشت: شهرستان آباده از جمله مناطق شاخص در کشور در طرح نهضت ملی مسکن است.

عابدی از آغاز ساخت فازهای سوم ،چهارم و پنجم نهضت ملی مسکن شهر آباده در قالب هزار و ۱۹۶ واحد مسکونی خبر داد و افزود: یکی از اقدامات ، اختصاص زمین برای کارمندان واجد شرایط شهرستان است که تاکنون ۲۵۰ کارمند در این خصوص شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در آباده در حال ساخت است افزود: در سفر رییس جمهور ۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

شهرستان آباده در طرح نهضت ملی مسکن به عنوان شهرستان برتر و مقام اول استان فارس معرفی شد و استاندار فارس از میثم خداداد فرماندار ویژه شهرستان آباده ، حمید رضا عابدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و عباس نیا رئیس اداره راه و شهرسازی آباده به علت عملکرد مثبت در اجرای این طرح تقدیر کرد.

حمید رضا عابدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آباده همچنین گزارشی از روند اجرایی این طرح ارائه داد و به بیان فعالیت ها در نهضت ملی مسکن در شهرستان آباده پرداخت.

عابدی ادامه داد: علاوه بر اباده شهرهای صغاد ، سورمق ، ایزد خواست هم استعدادهای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارند و با تامین زمین مناسب دراین شهرها نیز طرح های تامین مسکن اجرایی می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39169

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.