• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

اخبار ویژه

سود تجمیعی هلدینگ خلیج فارس دوبرابر شد کارگروه ملی ارتقا سلامت محصولات کشاورزی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد/ تقویت همکاری های بین بخشی برای تولید غذای سالم ضرورت دارد، شرکت نمایشگاه های استان به حرمت شهرپایتخت طبیعت “یاسوج” و عظمت زاگرس ، هرنمایشگاه چیپس و پفک و ترشی را به نام زاگرس و زاگرس نشینان به شهروندان معرفی و تبلیغ نکنند. مدیر حج و زیارت خوزستان از ثبت نام بیش از ۳۹ هزار خوزستانی در سامانه سماح برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی خبر داد دکتر قالیباف را ادامه دهنده راه شهید جمهور می دانیم نسخه جدید اپلیکیشن صاپ با سرویس‌های ویژه منتشر شد رونمایی از تمبر “بیستمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی” بافت تاریخی نوبندگان در شهرستان فسا سرو سامان می گیرد/ اعتبار طرح مرمت این بافت نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان است ثبت نام ۷۷ هزار و ۲۰۲ نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی در سامانه جستجوی شغل خراسان رضوی برسی توانمندی‌ها و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز توزیع ۲۲هزار اصله نهال زیتون و گل محمدی در زهک پس از وقفه طولانی بازسازی موزه زنده روستای جهانی کلپورگان با تحویل پروژه به پیمانکار جدید آغاز شد

1
به مدت شش روز؛

نگارخانه بهارک در «پیله خاموشی» فرو می‌رود

  • کد خبر : 24227
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
نگارخانه بهارک در «پیله خاموشی» فرو می‌رود
سومین نمایشگاه انفرادی نقاشی نسیبه صادق نژاد (ارغوان) با عنوان «پیله خاموشی» در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

به گزارش مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه انفرادی نقاشی «پیله خاموشی» با مجموعه آثاری از نسیبه صادق نژاد (ارغوان) هنرمند گیلانی، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲، با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.

در بیانیه هنری رویداد چنین آمده است:

«سال‌هاست که زندگی را در «پیله خاموشی» سر می‌کنیم. شکوه ابا و اجدادی مان را باور داریم اما با چشمانی بسته به زیستن ادامه می‌دهیم. در واژه‌نامه‌مان، هست و نیست، متضاد هم نیستند. رگه‌هایی از نور تابیده به عمق روح مان را پی می‌گیریم و در دالانی تاریک به نقطه صفر می‌رسیم. گویی که حل شده‌ایم در بودنمان و بارها از خودمان متولد می‌شویم.»

نسیبه صادق نژاد (ارغوان) نقاش اهل شهر لنگرود و دارای مدرک کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران_ جنوب است و پیش از این، سابقه برگزاری دو نمایشگاه انفرادی نقاشی در نگارخانه های استان گیلان را داشته و در چندین نمایشگاه گروهی شرکت جسته است. علاوه بر اینکه یکی از آثار او در دومین جشنواره «منجی» استان گیلان، به عنوان اثر برگزیده در سال ۱۴۰۰ معرفی شده است. همچنین، اثر حجمی «این، زیستگاه ماست» ساخته نسیبه صادق نژاد (ارغوان)، به مناسبت روز درختکاری، ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در فضای عمومی شهر لاهیجان به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است؛ ۱۷ تابلوی نقاشی در سبک آکریلیک، آثار سومین نمایشگاه انفرادی نسیبه صادق نژاد (ارغوان) را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان به هنرهای تجسمی می‌توانند در روزهای شنبه، ۱۷ تا چهارشنبه، ۲۱ تیر ماه سال جاری، از ساعت ۱۷ تا ۲۰، برای تماشای آثار به نگارخانه بهارک مراجعه کنند.

نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، پلاک ۱ واقع شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.