• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی: افزایش ۶۴ درصدی ورودی آب سد سیلوه/ سد سیلوه در آستانه سرریز شدن است مناسب سازی شهری گامی بلند برای توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان میزبانی عمارت نوفل‌لوشاتو از دو نمایش تازه موثقی نیا: نورد گرم ۲ و نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی فولاد مبارکه؛ از پروژه های شاخص ملی است/ عملکرد مبارکه در برخی حوزه ها همسو با تکنولوژی های جهانی است انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر در بازرگان/کشف ۸۷۶ کیلوگرم هروئین نشان ویژه سلحشور به نمایش «ایران» رسید جذب بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید گاز در استان مازندران در سال ۱۴۰۲  جابجایی افزون بر ۳۸۰ هزار مسافر طی دوماهه نخست سالجاری در سیستان وبلوچستان پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت ۱۴ اسفند روز ترویج قرض‌الحسنه دپپلماسی علمی ابزار توانمند برای توسعه و تقویت دیپلماسی عمومی برگزاری جلسه جهاد تبیین در کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس

1
به مدت شش روز؛

نگارخانه بهارک در «پیله خاموشی» فرو می‌رود

  • کد خبر : 24227
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
نگارخانه بهارک در «پیله خاموشی» فرو می‌رود
سومین نمایشگاه انفرادی نقاشی نسیبه صادق نژاد (ارغوان) با عنوان «پیله خاموشی» در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

به گزارش مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه انفرادی نقاشی «پیله خاموشی» با مجموعه آثاری از نسیبه صادق نژاد (ارغوان) هنرمند گیلانی، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲، با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.

در بیانیه هنری رویداد چنین آمده است:

«سال‌هاست که زندگی را در «پیله خاموشی» سر می‌کنیم. شکوه ابا و اجدادی مان را باور داریم اما با چشمانی بسته به زیستن ادامه می‌دهیم. در واژه‌نامه‌مان، هست و نیست، متضاد هم نیستند. رگه‌هایی از نور تابیده به عمق روح مان را پی می‌گیریم و در دالانی تاریک به نقطه صفر می‌رسیم. گویی که حل شده‌ایم در بودنمان و بارها از خودمان متولد می‌شویم.»

نسیبه صادق نژاد (ارغوان) نقاش اهل شهر لنگرود و دارای مدرک کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران_ جنوب است و پیش از این، سابقه برگزاری دو نمایشگاه انفرادی نقاشی در نگارخانه های استان گیلان را داشته و در چندین نمایشگاه گروهی شرکت جسته است. علاوه بر اینکه یکی از آثار او در دومین جشنواره «منجی» استان گیلان، به عنوان اثر برگزیده در سال ۱۴۰۰ معرفی شده است. همچنین، اثر حجمی «این، زیستگاه ماست» ساخته نسیبه صادق نژاد (ارغوان)، به مناسبت روز درختکاری، ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در فضای عمومی شهر لاهیجان به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است؛ ۱۷ تابلوی نقاشی در سبک آکریلیک، آثار سومین نمایشگاه انفرادی نسیبه صادق نژاد (ارغوان) را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان به هنرهای تجسمی می‌توانند در روزهای شنبه، ۱۷ تا چهارشنبه، ۲۱ تیر ماه سال جاری، از ساعت ۱۷ تا ۲۰، برای تماشای آثار به نگارخانه بهارک مراجعه کنند.

نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، پلاک ۱ واقع شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.