• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
ناصر کاکی رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان خرم آباد:

هدف ما تقویت، گسترش و احیای ورزش در مدارس است

  • کد خبر : 35623
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
هدف ما تقویت، گسترش و احیای ورزش در مدارس است
مسابقات دانش آموزی توسط هیات ورزش های همگانی خرم آباد با حضور معصومه رک رک کارشناس اداره کل ورزش و جوانان لرستان و ناصر کاکی رئیس هیات ورزش های همگانی و دیگر روسای کمیته های این هیات در دبستان پسرانه شهید هاشم پورزادی و دبستان دخترانه حافظ برگزار شد.

ناصر کاکی در حاشیه مسابقات دانش آموزی اظهار داشت: این مسابقات با دستور اکید سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و با همکاری رضا داوری رئیس اداره ورزش شهرستان خرم آباد و به همت بسیج ورزشکاران آغاز شده که فاز اول آن در مدارس مناطق حاشیه نشین در حال اجرا می باشد.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان خرم آباد هدف از اجرای مسابقات دانش آموزی را اینگونه بیان کرد: هدف از اجرای مسابقات دانش آموزی تقویت، گسترش و احیای ورزش در مدارس است؛ این مسابقات اگر به صورت مستمر برگزار شود سبب شاداب سازی مدارس شده و نشاط و شادمانی را به جامعه تزریق خواهد کرد.

در خاتمه این مسابقات از طرف هیات ورزش های همگانی شهرستان خرم آباد به نفرات برتر جوایزی اهدا شد و همچنین به دانش آموزان بی بضاعت و بی سرپرست با حفظ شان و کرامت آنها هدایایی اهدا گردید.

در پایان طی احکامی جداگانه؛ رسول پاکدل  به عنوان دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان خرم آباد منصوب شد؛ همچنین خانم ها: بهنوش برسم  رئیس کمیته ورزش در طبیعت، زهرا برنجی رئیس کمیته داژبال، زهره برنجی رئیس کمیته توسعه ورزش های روزانه، فروزان محمدی رئیس کمیته توسعه فعالیت های بدنی کودکان، و آقایان: حسین محمودی رئیس کمیته توسعه فعالیت های بدنی طلاب و مهران محمدپور رئیس کمیته توسعه فعالیت های بدنی دانش آموزان به این عناوین منصوب شدند.

در مسابقات دانش آموزی اجرای زیبا و پر نشاط گروه هنری آفتاب و مهتاب (خاله مهتاب) شور و هیجان ویژه ای در میان دانش آموزان ایجاد کرده بود.

خبر: علی نظری
روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان خرم آباد

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35623

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.