• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

وحدت رمز جاودانگی امت اسلام است

  • کد خبر : 31381
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
وحدت رمز جاودانگی امت اسلام است
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: هفته وحدت در ایران اسلامی، تجلی گر اتحاد یکپارچه و انسجام ملی ایرانیان بوده و تمام اقوام و مذاهب در اشتراکات وحدت سهیم اند.

گیتی آنلاین-سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: هفته وحدت در ایران اسلامی، تجلی گر اتحاد یکپارچه و انسجام ملی ایرانیان بوده و تمام اقوام و مذاهب در اشتراکات وحدت سهیم اند.

وی گفت: حضور اقشار مختلف مردم ایران در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان، ارزش ها و مرزهای میهن و مقابله مقتدرانه با دشمنان بعثی و استکباری شاخص های برجسته وحدت را به دنیا نشان داده و هم اینک همان پایداری و انسجام ملی وجود دارد.

وی ادامه داد: شهدای راه وحدت در سالهای انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده اند که با همبستگی و همدلی و اخوت و برادری و حضور مقتدرانه و شجاعانه در صحنه می توانند، با دست خالی و اراده ای قوی و ایمان قلبی به امداد الهی بر ابرقدرتهای شرق و غرب پیروز شوند.

سردار جعفری افزود: در سالهای انقلاب اسلامی جمع کثیری از علمای شیعه و سنی، نخبگان و مدافعان عرصه امنیت با فتنه های دشمنان به شهادت رسیده و عنوان شهدای وحدت را به خود اختصاص داده اند و عجین شده خون شهدای شیعه و سنی و مردم فارس و بلوچ و قومیت های مختلف از این امر حمایت دارد که در سرزمین سیستان و بلوچستان که کانون وحدت و همگرایی در جامعه بزرگ ایرانی بوده و در دیگر نقاط کشور، دشمنان از انسجام و اتحاد یکپارچه مردم ما هراس دارند و همواره با دشمنی و خباثت و جنایت سعی در برهم زدن آرامش مردم دارند.

وی بیان کرد: وحدت و اخوت و برادری و تقویت و استحکام امنیت در جامعه از عوامل اصلی رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه در کشور و منطقه بوده و همین موضوع سبب خشم دشمنان شده و با اقدامات کور تروریستی و حمله به مردم و نیروهای خدمتگزار تلاش می کنند، اهداف شوم استکباری را در منطقه پیاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31381

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.