• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

شمارش معکوس برای بهره‌برداری رسمی از پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی آغاز عملیات بهسازی و قیر پاشی معابر روستای امام زاده اسماعیل شهرستان اقلید رشد مخاطبان نمایش‌ کودک و نمایش ایرانی مناطق طبیعی شهرستان بوانات عرصه درگیری با شکارچیان مسلح کمک ۲۰۰ میلیاردی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیماران اتیسم بیانیه مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. به جای حذف نیروهای کرد اهل سنت پیگیر مطالبات مردم باشید برگزاری همایش “نماز، سلامت معنوی” در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نگارخانه بهارک آثار نقاشی مریم میرداوود را مرور می‌کند تاثیر معلم در حوزه تربیتی بیشتر از والدین شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان؛ بر مدار توسعه و پیشرفت همه جانبه

2

پایان عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ۱۵ رشته قنات در شهرستان زاهدان

  • کد خبر : 39519
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
پایان عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ۱۵ رشته قنات در شهرستان زاهدان
مدیر جهاد کشاورزی زاهدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کار مرمت و بازسازی ۲۱ رشته قنات در شهرستان آغاز که از این تعداد کار مرمت و بازسازی ۱۵ رشته به اتمام رسیده است.

گیتی آنلاین- مدیر جهاد کشاورزی زاهدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با حفظ آبدهی قنوات با مشارکت کشاورزان، کار مرمت و بازسازی ۲۱ رشته قنات در شهرستان آغاز که از این تعداد کار مرمت و بازسازی ۱۵ رشته به اتمام و ۶ رشته با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۶۰ درصد در حال انجام می باشد.

مهدی شهرکی افزود: برای مرمت و بازسازی این قنوات جمعا ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی اظهار داشت: زاهدان دارای ۲۴۵ رشته قنات میباشد و ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی شهرستان با آب استحصالی از قنوات مشروب می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39519

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.