• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

معاون هماهنگ‌‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران کشور گفت: : تاکنون بیش از چهار هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شده است و این امر خیر همچنان ادامه دارد مهلت اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای سه‌شنبه ۳۱ مرداد به اتمام می‌رسد اجرای طرح شهید عجمیان در بیش از ۲٠٠ مدرسه آذربایجان غربی ثبت جهانی “نظام انجیر استهبان” در مرحله نهایی قرار گرفت قطع و جمع آوری لوله های انتقال آب به اراضی دیم در شهرستان نقده برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبین منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در ارومیه پیام تسلیت مسئول کمیته اجتماعی چوگو استان تهران در پی شهادت رییس جمهور لزوم استفاده از تخصص ایثارگران در مجموعه های گردشگری و طرح‌های ویژه گردشگری استان یزد سازنده «کلبه عمو پورنگ» ، کارناوال دانشجویان تئاتر در برج آزادی را مستند می‌کند  آغاز میزبانی تالار فرهنگ از نمایش «جنون محض»  شهر شیراز قابلیت ثبت جهانی دارد افتتاح سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی کهنویه خنج

4

پذیرایی از ۴۴ هزار زائر اربعین در موکب امام رضا

  • کد خبر : 29739
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
پذیرایی از ۴۴ هزار زائر اربعین در موکب امام رضا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با برپایی موکب امام رضا(ع) در شهر کربلا به مدت ده روز میزبان زائران اربعین حسینی بودیم و در این مدت بیش از 44 هزار زائر امام حسین(ع) در این موکب پذیرایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با بیان اینکه موکب امام رضا(ع) به مدت ده روز از تاریخ ۵ لغایت ۱۴ شهریور ماه در شهر کربلا برپا شد، تصریح کرد: در این موکب خدماتی شامل اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، توزیع یخ، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه شد.

احمد زاده افزود: در کنار این خدمات مراسم اقامه نماز جماعت، قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا شد و ۴۴۶۱ نفر از خدمات پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره بهره مند شدند.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۲۲ هزار اطعام در سه وعده غذایی در بین زائران، گفت: در این بازه زمانی پذیرایی از ۴۴ هزار و ۲۶ نفر و اسکان ۸ هزار و ۱۶۵ نفر انجام شد و ۸۲۶ نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی اظهار کرد: با استقرار نانوایی سیار موکب امام رضا (ع) در کربلا، ۵۶ هزار و ۵۳۰ قرص نان صلواتی پخت و بین زائران و سایر موکب ها توزیع شد.

وی افزود: امسال در ابتکاری جدید با اعزام کارخانه یخ و استقرار آن در جوار حرم امام علی(ع)، ۱۵۰۰ قالب یخ بین مواکب خدمت رسان به زائران توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در پایان گفت: هزینه های این موکب از عوائد بیش از ۱۰۰ موقوفه مرتبط و کمک خیرین تأمین شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29739

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.