• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است

  • کد خبر : 29000
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد : پروژه مهر جام جهان بین آموزش و پرورش است مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است. به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین..جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه […]

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :

پروژه مهر جام جهان بین آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین..جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه مهر و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاونین و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد .
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد. در این جلسه به اهمیت پروژه مهر اشاره کرد و گفت: پروژه مهر را میتوان مهم ترین کار آموزش پرورش و نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثر بخشی است.
عزت خواه افزود : موفقیت پروژه مهر در استان با هدف مطلوب برگزار کردن سال تحصیلی جدید نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی است.

معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت : مهم ترین هدف پروژه مهر که بزرگترین رخداد در آموزش و پرورش است ، برنامه ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب تر مدارس است.

ایمان سبحان نژاد افزود : یک میلیون و ۶۰۰ هزار جلد کتاب در سراسر استان توزیع شده است . که انشا الله همه دانش آموزان تا قبل از شروع سال تحصیلی کتاب درسی خود را تحویل خواهند گرفت .

وی افزود : کارگروه‌های مختلف می‌بایست با ایجاد سازوکارهای نظارتی، بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به ویژه مدارس دولتی و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم نمایند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان و دبیر پروژه مهر نیز در این جلسه گفت: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری شود.

محمد جمالی به تشریح کارگروههای پروژه مهر و شرح وظایف آنها پرداخت و گفت: کارگروههای مختلف با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس ، طوری عمل نمایند تا با بهره‌گیری از توان و تخصص کلیه همکاران، زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس فراهم گردد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه پیرامون موضوعات مهم و اولویت‌های کاری آموزش و پرورش مواردی را مورد تأکید قرار داد.
محمد دانشی نسب به موضوع مهم انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: تمامی صلاحیت‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای مندرج درشیوه‌نامه را برای انتصاب یک مدیر درسال تحصیلی آتی مدنظر قرار گیرد.

در این جلسه اعضای شورای معاونین مهمترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش را بیان کردند و بر رصد میدانی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس تأکید کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29000
  • ارسال توسط :
  • منبع : مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.