• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

پیام تسلیت معاون شوراهای حل اختلاف و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان به مناسبت شهادت کارکنان انتظامی شهرستان راسک

  • کد خبر : 38155
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
پیام تسلیت معاون شوراهای حل اختلاف و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان به مناسبت شهادت کارکنان انتظامی شهرستان راسک
بهادر اسدی، معاون شوراهای حل اختلاف و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان با صدور پیامی، شهادت ناجوانمردانه ۱۲ تن از پرسنل جان برکف نیروی انتظامی در راه امنیت و حفظ آرامش جامعه را تسلیت گفت.

به گزارش گیتی آنلاین ، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان‌فشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

شهادت دلاور مردان فرماندهي انتظامی استان سیستان و بلوچستان كه در دفاع از امنيت كشور و مردم به شهادت رسيدند، موجب تأسف و تأثر عمیق همه ایرانیان شد.

شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

اینجانب با تأثر فراوان این حادثه غمبار را به محضر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان راسک و استان سیستان و بلوچستان، پرسنل خدوم فراجا و خانواده معزز این شهیدان عالیقدر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهدای والامقام علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل را مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.